آزمون آیلتس(IELTS) در ارمنستان

اشنایی با تبت نام در آزمون آیلتس ارمنستان

آزمون آیلتس یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان سراسر دنیا است که هر سال برای سنجش میزان مهارت‌های زبان انگلیسی متقاضیان مهاجرت برگزار می‌شود. قوانین این آزمون به گونه‌ای هستند که شرکت‌کنندگان ملزم به شرکت در آزمون در شهر یا کشوری خاص نیستند و در هر جای دنیا می‎توانند در این امتحان حضور داشته باشند. این امتحان در کشور ارمنستان و شهر ایروان به صورت منظم و هر ماه برگزار می‌شود و متقاضیانی که به هر دلیلی نمی‌توانند در ایران در این آزمون حضور یابند، می‎توانند در آزمون آیلتس این کشور ثبت نام کنند. در این مطلب از آژانس مسافرتی گشت نامه با شرایط ثبت نام در آزمون آیلتس ارمنستان آشنا می‌شویم.

روش ثبت نام در آزمون IELTS ارمنستان

روش ثبت نام آیلتس ارمنستان

ارمنستان جزو کشورهایی است که آزمون آیلتس را در سطح بین‌المللی برگزار می‎کند. از این رو، متقاضیان ایرانی نیز می‎توانند با تکمیل فرم ثبت نام  امتحان آیلتس در ارمنستان، در این آزمون شرکت کنند. برای ثبت نام در این آزمون، متقاضیان ابتدا باید فرم ثبت نام آن را به دقت تکمیل کنند. سپس این فرم به همراه عکس پرسنلی، صفحه اول پاسپورت متقاضی و تاییدیه‌های لازم برای ثبت نام توسط مسئول ثبت نام اسکن شده تا اقدامات لازم برای ثبت نام در این آزمون انجام شوند.

شرایط آزمون آیلتس در ارمنستان برای ایرانیان

ضوابط و قوانین خاصی برای آزمون آیلتس ارمنستان در نظر گرفته شده است. از این رو، بهتر است متقاضیان اطلاعات کافی در رابطه با این امتحان را داشته باشند. شرایط امتحان آیلتس در ارمنستان برای ایرانیان نسبتا آسان است و ویزای اقامت چند روزه این کشور، در کوتاه‌ترین زمان ممکن قابل دریافت است. این آزمون در این کشور به‌صورت متوالی در ۱ الی ۲ روز در شهر ایروان برگزار می‌شود و از این نظر، داوطلبان نیازی به اقامت چندین روزه در این کشور ندارند. آزمون  IELTS به‌صورت بین‎ المللی برگزار می‌شود و داوطلبان ایرانی محدودیتی برای شرکت در آن ندارند.

این آزمون به چهار قسمت تقسیم شده که در هر قسمت یکی از مهارت‌های فردی داوطلب سنجیده و در نهایت بر اساس آن‌ها به داوطلب نمره داده می‏شود. نمره نهایی این آزمون، ۱۳ روز بعد از امتحان و در قالب یک کارنامه، با عنوان فرم گزارش آزمون یا TRF به متقاضی اعلام می‌شود.

هزینه آزمون آیلتس در ارمنستان

آزمون IELTS در کشور ارمنستان به صورت مرتب و ماهانه برگزار می‌شود. طبق آخرین آمارها، هزینه این آزمون در ارمنستان در سال ۲۰۲۲ حدود ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده است. افرادی که تمایل به شرکت در این آزمون را دارند، می‌توانند با تهیه تور مخصوص این آزمون در ارمنستان، برای ثبت نام و شرکت در این آزمون اقدام کنند. یکی از نکات بسیار مهم در مورد این آزمون این است که متقاضیان فقط تا ۵ هفته مانده به تاریخ آزمون می‌توانند از شرکت در آن انصراف دهند. در غیر این صورت هیچ هزینه‌ای به متقاضی عودت داده نخواهد شد.

هزینه های شرکت در آزمون ایلتس ارمنستان

با توجه به نزدیکی ارمنستان به ایران و برگزاری آزمون IELTS در این کشور، تورهایی مخصوص متقاضیان ایرانی شرکت در این امتحان وجود دارند که با ثبت نام در آن‎ها به‎راحتی می‎توانید در این آزمون شرکت کنید. ما در آژانس مسافرتی گشت نامه بهترین تورهای این آزمون در ارمنستان را با قیمتی مناسب و کامل‎ترین خدمات برگزار می‎کنیم. همچنین با ثبت نام در تور آیلتس ارمنستان آژانس گشت نامه، امکان ثبت نام رایگان در این آزمون و ارسال مدارک نیز وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آزمون آیلتس در ارمنستان و تور این آزمون در ارمنستان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

شرایط ثبت نام آزمون آیلتس ارمنستان چگونه است؟

با مطالعه این مقاله با نحوه شرکت و شرایط ثبت نام آیلتس ارمنستان آشنا می‌شوید

هزینه آزمون آیلتس ارمنستان چقدر است؟

هزینه آزمون آیلتس به تفکیک آیلتس جنرال و یا آکادمیک در مقاله ذکر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *