خرید بلیط هواپیما فلای آرنا(FLY ARNA)ارمنستان

راهنمای خرید بلیط هواپیما FLY ARNA ارمنستان

در سال ۲۰۲۱، شرکت هواپیمایی فلای آرنا (Fly Arna)، به‌عنوان شرکت هواپیمایی ملی کشور ارمنستان مشغول به فعالیت شد. سرمایه‌گذاری فلای آرنا توسط صندوق ملی ارمنستان (ANIF) و شرکت ایر عربیا کشور امارات انجام‌گرفته و تاکنون به‌عنوان یکی از بهترین ایرلاین‌های جهان تبدیل شده است. Fly Arna به ارائه بهترین خدمات با کمترین هزینه شهرت دارد؛ به همین علت در این مطلب از آژانس گردشگری گشت‌نامه، به راهنمایی خرید بلیط فلایی آرنا خواهیم پرداخت.

فلای آرنا یک شرکت هواپیمایی کشور ارمنستان است که اخیرا فعالیت خود را در ایران اغاز نموده است.

درباره شرکت هواپیمایی FLY ARNA بیشتر بدانید:

هواپیمایی ملی کشور ارمنستان، با رنگ‌هایی که پرچم این کشور را تداعی می‌کند و عبارت “A” در قسمت دم هواپیما شناخته می‌شود. دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی بزرگ در شهر ایروان واقع در فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس قرار دارد. تمامی هواپیماهای فلای آرنا توسط جدیدترین و مدرن‌ترین هواپیماهای جهان انجام می‌شود؛ به همین علت خدمات ارائه شده در بالاترین سطح کیفی قرار گرفته و مسافرین احساس امینت و آسایش کاملی را خواهند داشت.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ۵۱ درصد از سهام شرکت هواپیمایی ملی کشور ارمنستان متعلق به صندوق منفعت ملی کشور ارمنستان است! الباقی سهام این شرکت، متعلق به شرکت هواپیمایی کشور امارات است. برای مشاهده وب‌سایت فلای آرنا اینجا کلیک کنید.

نمایی از پرسنل ایرلاین فلای ارنا ارمنستان

برای خرید بلیط هواپیما فلای آرنا چه کنیم؟

اگر قصد رزرو پرواز با فلای آرنا را دارید؛ ابتدا باید شهر مقصد و کلاس پرواز مدنظرتان را بدانید. آژانس گردشگری گشت‌نامه به عنوان مجری تور ارمنستان، انواع بلیط لحظه آخری فلای آرنا و بلیط ارزان ارمنستان فلای آرنا را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما رزرو می‌کند. همچنین اگر تمایل به سفر با تور ارمنستان را دارید؛ پیشنهاد می‌شود تا از پکیج تور ارمنستان هوایی از تهران گشت‌نامه نیز، دیدن کنید.

مقصدهای پروازی ایرلاین فلای آرنا، کجاست؟

همان‌طور که گفتیم قبل از رزرو پرواز فلای آرنا، باید از مقصد موردنظر خود اطلاع داشته باشید. ایرلاین فلای آرنا از تاریخ ۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۲ پرواز در هفته از فرودگاه امام خمینی تهران به فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس ارمنستان خواهد داشت. در ادامه می‌توانید لیست شهرهایی که ایرلاین آرنا از مبدأ ایروان به سایر شهرهای اروپایی و آسیایی دارد را مشاهده کنید:

۱. ایروان (ارمنستان)

۲. تهران (ایران)

۳. تفلیس (گرجستان)

۴. شارجه (امارات)

۵. سوچی (روسیه)

۶. سن‌پترزبورگ (روسیه)

۷. مسکو (روسیه)

۸. بمبئی (هند)

۹. بغداد (عراق)

۱۰. دهلی (هند)

۱۱. کویت (کویت)

ناوگان لوکس FLY ARNA

قوانین شرکت هواپیمایی FLY ARNA که قبل از خرید بلیط، باید بدانید:

ایرلاین فلای آرنا هم مانند تمام شرکت‌های هواپیمایی جهان، قوانین مخصوص به خود را دارد که باید این قوانین را قبل از خرید بلیط این شرکت هواپیمایی، بدانید.

۱. در زمان رزرو بلیط ایرلاین فلای آرنا، باید میزان باری که به همراه دارید که مشخص کنید.

۲. برای پرواز با Fly Arna، تنها چمدان یا بسته‌هایی با ابعاد ۱۶۰ سانتی‌متر و وزن ۳۲ کیلوگرمی را می‌توانید حمل کنید.

۳. حداکثر میزان بار دستی مجاز بسته‌هایی با ابعاد ۲۰*۴۰*۵۵ و وزن ۱۰ کیلوگرم است. (در صورت همراه‌داشتن کودکان زیر ۲ سال، به‌همراه‌داشتن لوازم ضروری کودک بلامانع است.)

نکته: برای اطلاع از شرایط کنسلی بلیط هواپیمایی فلای آرنا، با کارشناسان گشت‌نامه در ارتباط باشید.

کلاس‌های پروازی شرکت هواپیمایی FLY ARNA ، چیست؟

فلای آرنا دارای ۳ کلاس پروازی است که هرکدام مزیت‌ها و خدمات منحصربه‌فرد خود را دارند:

۱. کلاس پروازی Basic:
در کلاس پروازی بیسیک آرنا، مسافران مجاز به حمل حداکثر ۱۰ کیلوگرم بار دستی هستند. این کلاس پروازی خدمات پذیرایی نداشته؛ ولی مسافران می‌توانند با پرداخت هزینه، غذا یا میان‌وعده خریداری کنند.

۲. کلاس پروازی Value:
مسافرانی که کلاس Value فلای آرنا را خریداری کنند، می‌توانند تا حداکثر وزن ۳۰ کیلوگرم باز دستی حمل کنند؛ همچنین یک وعده‌غذایی اصلی رایگان روی بلیط این مسافران خواهد بود. صندلی‌های ردیف میانی به بعد هواپیمای آرنا به این کلاس اختصاص داشته و می‌توانند به سلیقه خودشان مکان موردنظرشان را رزرو کنند.

مسافران کلاس پروازی Value، تا ۸ ساعت پس از خرید می‌توانند بلیط خود را لغو یا ویرایش کنند.

۳.کلاس پروازی Extra:
مسافرینی که کلاس پروازی اکسترا را خریداری کنند؛ مجاز به حمل حداکثر ۴۰ کیلوگرم بار دستی هستند. این مسافرین می‌توانند وعده‌غذایی خود را از بین منو مختلفی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، انتخاب کنند؛ همچنین تا ۸ ساعت پس از خرید بلیط می‌توانند خرید خود را لغو کرده یا مکان صندلی خود را ویرایش کنند.

پرسنل و کارمندان آموزش دیده و ماهر ایرلاین فلای ارنا ارمنستان

قیمت بلیط هواپیمایی فلای آرنا برای پرواز از تهران به ارمنستان، چقدر است؟

قیمت پرواز یک‌طرفه از ایران به ارمنستان با ایرلاین FLY ARNA ارمنستان، باتوجه‌به تاریخ انتخابی مسافرین برای سفر به ارمنستان، سیاست‌های شرکت هواپیمایی و… می‌تواند متفاوت باشد؛ ولی به‌صورت میانگین هزینه پرواز ایران به ارمنستان با هواپیمایی فلای آرنا (در زمان‌نگارش این مطلب) حدود هفت میلیون تومان خواهد شد.

هزینه بار پرواز یک‌طرفه به ارمنستان به شرکت هواپیمایی ملی ارمنستان به شرح زیر است:

۱. برای پروازهای کوتاه‌مدت و بار ۱۵ کیلوگرمی شروع قیمت از ۱۸ دلار

۲. میزان بار ۲۰ کیلوگرم شروع قیمت از ۲۴ دلار

۳. میزان بار ۳۰ کیلوگرم شروع قیمت از ۴۳ دلار

۴. میزان بار ۴۰ کیلوگرم شروع قیمت از ۶۵ دلار

مزایای سفر با شرکت هواپیمایی فلای آرنا چیست؟

سفر با ایرلاین ارمنستانی به علت قیمت پایین و اقتصادی می‌تواند هزینه‌های سفر شما را به‌صورت چشمگیری کاهش دهد. درصورتی‌که برای سفر به ارمنستان بار به همراه ندارید؛ می‌توانید با خرید کلاس‌های ارزان‌قیمت فلای آرنا، سفری راحت و ارزان‌قیمت را تجربه کنید.

جمع‌بندی:
شرکت هواپیمایی آرنا فلای، شرکت هواپیمایی مخصوص کشور ارمنستان است. این شرکت هواپیمایی از سال ۲۰۲۱ فعالیت خود را آغاز کرده و به شهرهای مختلف آسیایی و اروپایی پرواز می‌کند. شما می‌توانید با انتخاب شهر مقصد و کلاس پروازی، انواع بلیط ارزان‌قیمت و لحظه آخری ارمنستان با هواپیمایی فلای آرنا را از طریق آژانس گردشگری گشت‌نامه رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *