بهترین رستوران‌های ایرانی در تکسیم استانبول، برای صرف غذا کدام است؟

بهترین رستوران‌های ایرانی در تکسیم استانبول

تمام گردشگران در سراسر جهان، شهر استانبول را به رنگ و بوی غذاهای متنوع از ملل مختلف می‌شناسند! بااین‌حال، رستوران‌های ایرانی، با سرو غذاهای باکیفیت؛ از بیشترین محبوبیت میان ایرانیان و حتی گردشگران سایر کشورها برخوردار هستند. میدان تکسیم استانبول نیز، یکی از میدان‌های اصلی شهر استانبول است که بسیاری از مراکز تفریحی و تجاری در نزدیکی آن واقع شده‌اند!

درصورتی‌که شما قصد سفر با تور استانبول را دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از سفر با بهترین رستوران‌های ایرانی در تکسیم استانبول آشنایی داشته باشید. به همین علت، در ادامه این مطلب از سایت آژانس گردشگری گشت‌نامه؛ به معرفی این رستوران‌ها خواهیم پرداخت.

بهترین رستوران‌های ایرانی در تکسیم استانبول را بشناسید!

ازآنجایی‌که سلایق افراد برای انتخاب رستوران با یکدیگر تفاوت دارد؛ ما در ادامه ۵ رستوران ایرانی باتوجه‌به معیارها و سلایق مختلف معرفی خواهیم کرد.

۱. رستوران ایرانی ریحون در خیابان استقلال استانبول:

رستوران ایرانی ریحون در تکسیم

یکی از رستوران‌های ایرانی در خیابان استقلال استانبول؛ رستوران ایرانی ریحون است. این رستوران به علت فضای بسیار گرم و صمیمی و موسیقی زنده، بهترین محیط برای قرارهای دوستانه است. طراحی داخلی رستوران ایرانی ریحون در استانبول؛ با الهام از صنایع‌دستی و فرهنگی ایرانی انجام شده است.

از بهترین رستورانهای ایرانی در انتالیا بازدید نمایید.

 رستوران ریحون در تکسیم، دارای یک منو متنوع از غذاهای ایرانی است که با هر ذائقه و سلیقه‌ای تناسب دارد؛ همچنین لازم است بدانید که تمام غذاها و پیش‌غذاهای رستوران ریحون، از باکیفیت‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. درصورتی‌که برای اولین‌بار به رستوران ایرانی ریحون مراجعه می‌کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم تا حتماً کباب گوسفندی با برنج زعفرانی آن را امتحان کنید. شما می‌توانید برای مراجعه به این رستوران به خیابان استقلال در نزدیکی میدان تکسیم مراجعه نمایید.

۲. رستوران ایرانی شهرزاد در میدان تکسیم استانبول:

رستوران ایرانی شهرزاد در تکسیم

رستوران ایرانی شهرزاد در استانبول، با الهام از داستان ملکه افسانه‌ای ایرانی شهرزاد قصه‌گو تأسیس شده است. همان‌طور که داستان‌های جذاب شهرزاد، پادشاه ایرانی را مسحور خود کرد؛ طعم بی‌نظیر غذاهای رستوران ایرانی شهرزاد در تکسیم نیز، شما را مسحور خود خواهد کرد. طراحی دکوراسیون این رستوران، بسیار چشم‌نواز و مجلل است؛ بنابراین بهترین مکان برای برگزاری جشن‌های خاص یا ملاقات‌های رسمی است.

 با بهترین هتل‌های ۴ ستاره تکسیم استانبول آشنا شوید.

 لازم به ذکر است که رستوران شهرزاد در استانبول، برای برگزاری مراسم‌های خصوصی، اتاق‌های خصوصی نیز در نظر گرفته است. همچنین بهتر است بدانید که خورشت فسنجان این رستوران شهرت بسیار زیادی میان ایرانیان مقیم استانبول دارد. نشانی رستوران شهرزاد در استانبول نیز به شرح زیر است:

 استانبول، میدان تکسیم، کوچه آکارجاسی، رستوران شهرزاد

۳. رستوران ایرانی مژگان با موزیک زنده در تکسیم استانبول:

رستوران ایرانی مژگان در تکسیم

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به رستوران‌های ایرانی با موزیک زنده علاقه دارید؛ رستوران ایرانی مژگان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران با دکوراسیون شیک و درعین‌حال ساده، یک محیط دنج برای صرف یک وعده غذای لذیذ است! در بیشتر شب‌های استانبول، بهترین نوازندگان موسیقی سنتی ایرانی در این رستوران روی صحنه می‌روند؛ بنابراین برای برگزاری یک مهمانی خانوادگی، مراسم تولد، سالگرد و… رستوران مژگان می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد!

 درصورتی‌که برای اولین‌بار به رستوران ایرانی مژگان در استانبول مراجعه می‌کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم تا حتماً پس از صرف غذا، از سرویس چای آن نیز استفاده کنید. آدرس رستوران مژگان در تکسیم به شرح زیر است:

 شهر استانبول، میدان تکسیم استانبول، محله کوکاتپه

۴. رستوران ایرانی فارسی در خیابان استقلال استانبول:

رستوران ایرانی فارسی در تکسیم

نام رستوران فارسی برای تمام ایرانیان، نامی آشناست! این رستوران زنجیره‌ای، در شهر استانبول در نزدیکی میدان تکسیم نیز، یک شعبه دارد. رستوران ایرانی فارسی، یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های خیابان استقلال نیز، محسوب می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم درصورتی‌که به این رستوران مراجعه می‌کنید؛ حتماً کباب سلطانی، باقالی‌پلو با ماهیچه، اکبر جوجه و اسپاگتی آن را امتحان کنید.

 شاید برایتان جالب باشد که بدانید؛ امکان رزرو تلفنی میز نیز، برای قرارهای ملاقات رسمی و گروهی نیز، در رستوران ایرانی فارسی میسر است.

۵. رستوران ایرانی گیلان در استانبول:

رستوران ایرانی گیلان در تکسیم

همان‌طور که می‌دانید؛ قیمت غذای ایرانی در رستوران‌های میدان تکسیم اندکی بالاست؛ بنابراین اگر اقتصادی‌بودن رستوران ایرانی برای شما اهمیت دارد؛ پیشنهاد می‌کنیم تا به رستوران ایرانی گیلان در استانبول مراجعه کنید. این رستوران دنج که در محله آسی بادم واقع شده است؛ مکانی دنج برای علاقه‌مندان به غذاهای شمالی جهت صرف غذا است. لازم به ذکر است که شما می‌توانید غذای خود را هم در فضای باز و هم داخل رستوران میل کنید.

سخن آخر:

در این مطلب از آژانس گردشگری گشت‌نامه، به معرفی بهترین رستوران‌های ایرانی در تکسیم استانبول پرداختیم. میدان تکسیم، یکی از میدان‌های اصلی شهر استانبول است؛ بنابراین دسترسی با وسایل نقلیه به آن، بسیار آسان است. همچنین، هتل‌ها و مراکز تفریحی و تجاری بسیاری در نزدیکی میدان تکسیم بنا شده‌اند؛ بنابراین شناخت رستوران‌های خوب و ارزان ایرانی در تکسیم، برای صرف یک غذای باکیفیت پس از گشت‌وگذار در خیابان‌های استانبول بسیار ضروری است.

از جمله بهترین رستوران‎های ایرانی در اطراف میدان تکسیم استانبول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران ریحون در خیابان استقلال
  • رستوران شهرزاد در میدان تکسیم استانبول
  • رستوران مژگان با موزیک زنده در استانبول
  • رستوران گیلان در تکسیم
  • رستوران ایرانی فارسی
  • و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *