رستوران‌های ایرانی در دبی، صرف بهترین و لذیذترین غذاهای ایرانی در این شهر

رستوران ایرانی شب های اصفهان در دبی

دبی در ساحل شرقی شبه جزیره عربستان و در جنوب غربی خلیج فارس واقع شده است. همچنین دومین امارت بزرگ در میان امارات متحده عربی (UAE) پس از ابوظبی است. بخش شهری دبی، مساحتی در حدود ۳۵ کیلومتر مربع را پوشش می‌دهد و بسیاری از ایرانیان در این شهر ساکن هستند. تور دبی می‌تواند یک مقصد تفریحی بی‌نظیر باشد و اغلب گردشگرانی که به این شهر مسافرت می‌کنند در کنار تفریح به دنبال شناسایی بهترین مراکز تفریحی و رفاهی از جمله رستوران‌های این شهر هستند. به همین دلیل در این مطلب از گشت‌نامه قصد داریم شما را با رستوران‌های ایرانی در دبی آشنا کنیم.

معرفی بهترین رستورانهای دبی

معرفی رستوران‌های ایرانی در دبی

بر اساس آمار ثبت شده در ژانویه۲۰۲۰، شهر دبی حدود ۳.۳۸ میلیون نفر جمعیت دارد که اکثر آن‌ها، شهروند امارات نیستند. برآوردهای جمعیتی سال ۲۰۱۹ از مرکز آمار دبی، حاکی از آن است که جمعیت غیر اماراتی این شهر، تقریبا ۳.۱ میلیون نفر از ۳.۳۵ میلیون نفر ساکن در آن را تشکیل می دهند، نسبتی که طی سه سال گذشته نیز افزایش یافته است. بر طبق همین آمار، ایرانیان بسیاری در دبی سکونت دارند. برخی دیگر نیز برای تعطیلات به این شهر سفر می‌کنند. هر دو گروه به دنبال غذای ایرانی یا غذاهای لذیذ دیگر در دل این شهر هستند. از این رو در ادامه، به معرفی برخی از رستورانهای ایرانی در دبی می‌پردازیم.

رستوران ایرانی فارسی

با مراجعه به فهرست بهترین رستوران های ایرانی در دبی، به نام رستوران ایرانی فارسی (Farsi Restaurant) برخوردیم. رستوران فارسی بهترین غذاهای ایرانی را با دستور العمل‌های اصلی در سریعترین زمان به شکل داغ و تازه به سراسر دبی ارسال می‌کند.

نمایی از رستوران ایرانی فارسی دبی

در بین رستوران های معروف ایرانی دبی، رستوران فارسی به ارائه غذای با کیفیت، مشهور است. این رستوران از ادویه‌ها و مواد با کیفیت بالا برای تهیه هر وعده غذایی استفاده می‌کند. همچنین بهترین سرآشپزهای چیره‌دست را به‌کار گرفته است.

شعب رستوران ایرانی فارسی عبارتند از:

·         شعبه BUSINESS BAY؛ واقع درBUSINESS BAY، برج‌های Executive، خیابان خلیج (Bay Avenue)، فروشگاه G 100-101، طبقه همکف

·         شعبهJLT؛ واقع در برج‌های دریاچه جمیرا (Jumeirah Lake Towers)، بلوار پارادایس (Paradise Bldg)، الولید (Al Waleed)، طبقه همکف

·         شعبه مرکز خرید الغریر (AL GHURAIR MALL)؛ واقع در مرکز خرید الغریر، طبقه همکف، G34A/G34B

رستوران شبستان

در بین کافه و رستوران‌های ایرانی دبی، شبستان (Shabestan Restaurant) اصیل‌ترین است و هر مسافری باید از آن بازدید کند. شما می‌توانید در این رستوران از مناظر جذاب دبی لذت ببرید. همچنین دستورالعمل‌های پخت در این رستوران از طریق سه نسل از سرآشپزها منتقل شده‌اند.

نمای داخلی از رستوران ایرانی شبستان دبی

تمرکز اصلی رستوران شبستان بر غذاهای خاورمیانه، به‌ویژه ایران است. از طرفی، افرادی که رژیم‌های خاص دارند، می‌توانند از غذاهای گیاهی، حلال و بدون گلوتن این رستوران لذت ببرند. با بررسی قیمت غذا در رستورانهای ایرانی در دبی، دریافتیم که غذاهای رستوران شبستان بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان، قیمت دارند. برای مراجعه به این رستوران که یکی از بهترین رستورانهای ایرانی در دیره دبی است، باید به آدرس کریک دیره (Creek Deira) و هتل رادیسون بلو (Baniyas Road Radisson Blu Hotel) بروید.

رستوران ایرانی بهار

در رستوران ایرانی بهار (Bahar Persian Restaurant) از غذای عالی در فضایی بی‌نظیر بهره‌مند شوید. شما می‌توانید با چند کلیک، یک میز در رستوران بهار رزرو کنید و از خدمات این رستوران، نهایت لذت را ببرید. با مراجعه به لیست آدرس رستوران‌های ایرانی در دبی، دریافتیم که رستوران بهار در دبی، Suites & Villa، دبی مارینا لا وردا (Dubai Marina La Verda) قرار دارد.

نمای بیرونی رستوران ایرانی بهار در دبی

رستوران ایرانی انیگما

رستوران انیگما (enigma restaurant) با به‌کارگیری تکنیک‌های آشپزی ایرانی، لذیذترین غذاها را ارائه می‌دهد. منصور معماریان، سرآشپز ستاره‌دار میشلن، با الهام از آشپزی ایرانی و معتبرترین آموزه‌های روز دنیا، مزه‌های خاصی را خلق می‌کند.

فضای باز رستوران ایرانی انیگما در دبی

رستوران انیگما دارای یک فضای داخلی و یک بخش خارجی است که می‌توان مناظر زیبایی از استخر و نهر دبی را در آن‌ها دید. این رستوران ایرانی در دبی، الجداف (Al Jaddaf)، اسکله جداف (Jaddaf Waterfront)، واقع شده است. رستوران انیگما در کنار سرو غذاهای لذیذ ایرانی، چند اتاق برای اقامت، چند سالن غذاخوری خاص، سالن اجتماعات و امکاناتی برای برگزاری مراسم عروسی نیز دارد.

رستوران ایرانی انار دبی

یکی از بهترین رستورانهای ایرانی در دبی، رستوران انار (Anar restaurant) است. این رستوران طعمی معاصر، اما اصیل و ایرانی را ارئه می‌دهد. همچنین سرآشپزان ایرانی انار، همواره سعی در حفظ کیفیت و اصالت داشته‌اند و سنت، پایه و اساس غذاهای این رستوران است.

رستوران ایرانی انار واقع در مدینته الجمیرا دبی

انار تجربیاتی متفاوت از طعم و مزه را ارائه می‌دهد. آن هم در فضایی نوستالژیک که همانند خانه‌ای دور از وطن برای جامعه ایرانی ساکن دبی است. همچنین تجربه فرهنگ ایرانی برای مهاجران و اعراب را فراهم می‌کند. رستوران انار با اجراهای زنده مختلف موسیقی، حس و حالی منحصربه‌فرد از تهران را بازسازی کرده است. این رستوران در فروشگاه شماره ۱۴۷ دبی و سوق مدینه جمیرا (Souk Madinat Jumeirah) قرار دارد.

رستوران ایرانی پارس

دیگر از بهترین رستورانهای ایرانی در دبی، رستوران پارس است که در جاده الدیافه، خیابان دوم دسامبر، ساختمان ویلسون، فروشگاه شماره ۱۹ و ۲۰، طبقه همکف واقع شده است. بنیانگذاران این رستوران با ۳۵ سال تجربه در رستوران ‌داری، غذاهای لذیذ ایرانی را ارائه می‌دهند.

رستوران ایرانی پارس دبی

رستوران شایان

رستوران شایان(Shayan Restaurant)، یک رستوران اصیل ایرانی با محیطی مدرن و معاصر است. در این رستوران، فضای داخلی مجلل با طعم‌های خاص ایرانی ترکیب شده است. یکی از جذاب‌ترین المان‌های رستوران شایان، تنور نانی است که در دل آن قرار دارد و حال و هوای ایران را برایتان تداعی می‌کند.

رستوران ایرانی شایان دبی

از سوی دیگر، مهمانان می‌توانند پروسه آماده‌سازی هر وعده که توسط سرآشپزها انجام می‌شود را از نزدیک تماشا کنند. این رستوران، یک سالن غذا‌خوری نیمه خصوصی و مجزا نیز دارد که چندین غرفه دنج و میزهای بزرگ در آن قرار دارند. رستوران شایان نیز یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی است که در دیره، جاده عمر بن الخطاب (Umar Bin Al Kattab)، الغریر ریحان بی روتانا (Al Ghurair Rayhaan By Rotana) واقع شده است.

رستوران سماور  

یکی دیگر از بهترین رستورانهای ایرانی در دبی، رستوران سماور است. این رستوران در طبقه همکف DAMAC Bays Edge Tower  واقع شده است. رستوران سماور امکان سفارش آنلاین غذاهای اصیل ایرانی را نیز فراهم کرده است. همچنین می‌توانید از امکانات وی آی پی این رستوران نیز بهره‌ببرید.

نمای بیرونی رستوران ایرانی سماور در دبی

رستوران ایرانی دانیال

ویژگی اصلی رستوران دانیال (Danial Restaurant)، این است که افراد می‌توانند مستقیما تمام غذاها را ببینند، غذاهایی را که می‌خواهند، انتخاب کنند و هر مقداری که مد نظرشان است، برایشان سرو می‌شود. در واقع، رستوران دانیال مانند یک بوفه است که مشتریان برای خوردن مقداری از تمام غذاهای موجود در آن، هزینه مشخصی می‌پردازند.

بوفه رستوران ایرانی دانیال دبی

رستوران دانیال در دبی، صبحانه، وعده‌های شام و ناهار، دسر، فینگر فود، غذاهای دریایی، نوشیدنی، سوپ و سالاد را ارائه می‌دهد. ما این رستوران را به افرادی که دوست دارند مقداری زیادی غذا بخورند و غذاهای متنوعی را در فضایی دلپذیر امتحان کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

دانیال از بهترین رستورانهای ایرانی در دبی است که در دیگر نقاط امارات نیز دو شعبه دارد. شعبه دبی رستوران ایرانی دانیال در نزدیکی معروف‌ترین جاده دبی، جاده شیخ زاید (Sheikh Zayed Rd)، مرکز مزایا (Mazaya Center)، طبقه M واقع شده است.

رستوران لیالی اصفهان

رستوران لیالی اصفهان در دبی، البرشا (Al Barsha)، خیابان حصه (Hessa Street)، ساختمان حصه ۴، طبقه همکف قرار دارد. این رستوران امکان تحویل درب منزل را هم فراهم کرده است. از این رو، گزینه‌ای مناسب برای ساکنان دبی می‌باشد. همچنین در رستوران لیالی اصفهان، بوفه پر از غذاهای اصیل ایرانی وجود دارد.

رستوران ایرانی شب های اصفهان در دبی

رستوران ایران زمین

رستوران ایران زمین (Iran Zamin Restaurant) در سال ۲۰۰۳ در دبی تاسیس شد. در آن زمان، ایران زمین یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی و اولین رستوران ایرانی در دیره بود. این رستوران همواره با سرو غذاهای اصیل ایرانی، تمرکز بر بالاترین سطح پذیرایی از مشتری و کیفیت بالا، توانسته جایگاه خود را در بین بهترین رستورانهای ایرانی در دبی حفظ کند. ایران زمین در دبی مارینا و در مرکز شهر دبی نیز دو شعبه دارد البته شعبه دیره رستوران ایران زمین به فود کورت مد در خیابان دبی مال (Dubai Mall’s Fashion Avenue Food Court) منتقل شده است.

رستوران ایران زمین در دبی با شعبات مختلف

رستوران شهرزاد؛ نامی دیگر در بین بهترین رستورانهای ایرانی در دبی

رستوران شهرزاد (Shahrzad Restaurant) با غذاهای ایرانی خوش طعم، شما را به وجد می‌آورد. این رستوران به ارائه خدمات خاص و ممتاز در مکانی باشکوه و زیبا با پرسنل مجرب، معروف است. رستوران شهرزاد که یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی است در فجیره (Fujairah)،E89، بلوار فاروج الوادی (Farouj Al wadi) قرار دارد.

رستورانی ایرانی شهرزاد دبی

کباب مخصوص الاستادی

کباب مخصوص الاستادی (Al Ustadi Special Kabab)، یکی از بهترین رستورانهای ایرانی در دبی است که با کباب اصیل ایرانی‌اش شناخته شده است. همچنین در بین مردم محلی و گردشگران نیز بسیار محبوب می‌باشد و برخی از بهترین غذاهای ایرانی را در دبی سرو می‌کند. در این رستوران، اندازه وعده‌ها و قیمت‌ها نیز مناسب است. کباب مخصوص الاستادی در بر دبی (Bur Dubai)، نزدیک ایستگاه مترو الفهیدی (Near Al Fahidi Metro Station)، جاده المنخول (Al Mankhool Road) واقع شده است.

کباب مخصوص الاستادی (Al Ustadi Special Kabab)، یکی از بهترین رستورانهای ایرانی در دبی

رستوران الوند 

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی، رستوران الوند است. این رستوران در Square Building، فروشگاه ۱۶ – ۱۷ خیابان قاهره (Cairo street)، واقع شده است. پیشنهاد ما این است حلوای ویژه الوند را حتما امتحان کنید. همچنین اگر تمایلی به بیرون رفتن ندارید، می‌توانید به شکل آنلاین نیز به رستوران الوند، غذا سفارش دهید.

رستوران ایرانی الوند دبی

رستوران باشگاه ایرانیان دبی

بسیازی از ایرانیان مقیم دبی، رستوران باشگاه ایرانیان دبی را به عنوان یکی از بهترین رستورانهای ایرانی این شهر معرفی می‌کنند. این رستوران در جاده عود متا (Oud Metha Road) قرار دارد. رستوران باشگاه ایرانیان دبی پذیرای بسیاری از رویداهای فرهنگی مرتبط به ایران نیز می‌باشد. همچنین می‌توانید در باشگاه ایرانیان، اقامت داشته باشید.

رستوران باشگاه ایرانیان دبی

سفر دبی و بهره‌مندی از خدمات رستوران‌های ایرانی در دبی با گشت نامه

 گشت‌نامه ارائه دهنده تورهای لوکس  و لحظه آخری دبی می‌باشد. ما در گشت‌ نامه در ایام مختلف سال بهترین تورهای ترکیه، گرجستان، آذربایحان، ارمنستان، دبی و روسیه را برگزار می‌کنیم. لازم به ذکر است که ما در مجموعه گشت نامه، خدماتی نظیر رزرو هتل‌های دبی را نیز ارائه می‌دهیم و در تورهای گردشگری خود بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی را به شما پیشنهاد خواهیم داد. در کنار برگزاری این تورها نیز می‌توانید در بخش مقالات سایت ما از خواندنی‌ترین مطالب درباره کشورهای دیگر لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *