معرفی ۸ تا از بهترین رستوران‌های ایرانی در آنتالیا + آدرس

بهترین رستوران ایرانی در آنتالیا

 شهر آنتالیا، یکی زیباترین مقاصد گردشگرانی است که به ترکیه سفر می‌کنند. این شهر که در مجاورت ساحل غربی ترکیه واقع شده؛ دارای آب‌وهوایی معتدل و طبیعتی بکر است. همچنین، تجربه رستوران گردی و طعم بی‌نظیر غذاهای آن، میان گردشگران ایرانی، شهرت بسیار زیادی دارد. به همین علت، پس از گذراندن یک روز شلوغ در مراکز خرید آنتالیا؛ نیازی نیست نگران صرف غذا خارج از هتل باشد!

 در ادامه این مطلب از آژانس گردشگری گشت‌نامه، به‌عنوان مجری تور آنتالیا؛ بهترین رستوران‌های ایرانی در آنتالیا را به شما معرفی خواهیم کرد. پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که پیش از سفر یک لیست از جاهای دیدنی تهیه می‌کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم رستوران‌های ایرانی معرفی شده در این مطلب را نیز، به لیست خود اضافه کنید.

بهترین رستوران‌های ایرانی در آنتالیا کدام است؟

در ادامه به شما لیستی از بهترین رستوران‌های ایرانی در شهر آنتالیا را معرفی خواهیم کرد. معیار سنجش این برتری، امتیاز کاربران به کیفیت غذاهای رستوران است.

۱. رستوران ایرانی حسن آقا در آنتالیا:

رستوران حسن آقا در شهر آنتالیا

یکی از مشهورترین رستوران‌های ایرانی در شهر آنتالیا، رستوران حسن آقا است. این رستوران با فضایی دلنشین و غذاهای باکیفیت توانسته است؛ برای سال‌ها، در صدر لیست بهترین رستوران‌های ایرانی در آنتالیا قرار بگیرید. شما می‌توانید انواع غذای سنتی ایرانی را مانند دیزی، خورشت فسنجان، زرشک‌پلو با مرغ، کباب‌کوبیده و… در منوی این رستوران مشاهده کنید.

 همچنین، رستوران حسن آقا یکی از رستوران‌های ایرانی در آنتالیا با موزیک زنده است که شما می‌توانید همه‌روزه از ساعت ۱۱ صبح الی ۲ شب، مراسم‌های دوستانه و قرارهایی عاشقانه خود را در محیط آنجا، برگزار کنید.

 آدرس رستوران: منطقه مورات پاشا، خیابان مسجد، رستوران ایرانی حسن آقا

۲. رستوران ایرانی ته‌چین در آنتالیا:

رستوران ته چین در شهر آنتالیا

دومین رستورانی که در لیست بهترین رستوران‌های ایرانی در آنتالیا قرار گرفته است؛ رستوران ایرانی ته‌چین، است. کباب‌های سرو شده در این رستوران از نظر طعم و کیفیت شهرت بسیار زیادی دارند. از جمله مزیت‌های این رستوران می‌توان به سرو غذا در ظروف مسی اشاره کرد. شما می‌توانید برای مراجعه به این رستوران، به منطقه مورات پاشا آنتالیا مراجعه کنید.

۳. رستوران ایرانی زایکا اجاق باشی در آنتالیا:

رستوران زایکا اجاق باشی در شهر آنتالیا

رستوران زایکا اجاق باشی یا زایکا اوچاکباشی نیز، یکی دیگر از رستوران‌های مشهور ایرانی در آنتالیا محسوب می‌شود. این رستوران شیک و مدرن، انواع غذاهای سنتی محبوب مانند قیمه، دلمه، کباب‌کوبیده و… را در منوی خود جای‌داده است! همچنین شما می‌توانید انواع شیرینی، سالاد و نوشیدنی را در این منو مشاهده کنید.

 از جمله مزیت‌های رستوران زایکا اجاق باشی می‌توان به قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالای مواد اولیه اشاره کرد. لازم به ذکر است که این رستوران، در اطراف شهر آنتالیا واقع شده است؛ بنابراین برای مراجعه به آن باید به خیابان دموکراسی شهر کوچک کاش مراجعه کنید. این رستوران همه‌روزه تنها از ساعت ۱۸ الی ۲۳ فعالیت می‌کند.

۴. رستوران ایرانی مسترفود در آنتالیا:

رستوران مستر فود در شهر آنتالیا

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های ایرانی در آنتالیا برای دیدارهای دوستانه و صرف غذای باکیفیت؛ رستوران ایرانی مستر فود است. این رستوران سنتی، دارای یک منوی کامل از انواع آش، ماهی، خورشت، کباب و پیش‌غذا است. از جمله مزیت‌های دیگر رستوران مستر فود می‌توان به قیمت اقتصادی در مقایسه باکیفیت بالا آن، اشاره کرد.

 لازم به ذکر است که در مستر فود، علاوه بر سرو غذا؛ انواع قلیان نیز در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود. شما می‌توانید همه‌روزه از ساعت ۱۳ الی ۲۲ به این رستوران مراجعه کنید.

۵. رستوران ایرانی هان کباب در آنتالیا:

رستوران هان کباب در شهر آنتالیا

کباب، یکی از غذاهای سنتی ایرانی است که آوازه آن حتی به خارج از مرزها رسیده است! رستوران هان کباب نیز، یکی دیگر از بهترین رستوران‌های ایرانی در آنتالیا است؛ این رستوران انواع کباب را در محیطی مدرن و آرامش‌بخش سرو می‌کند. شما می‌توانید در روزهای یکشنبه ساعت ۱۲ الی ۱۹ و در دوشنبه تا شنبه از ۱۱ الی ۲۲ به این رستوران مراجعه کنید.

 آدرس رستوران هان کباب: آنتالیا، محله تاحیل پازاری، منطقه مورات پاشا

۶. رستوران ایرانی فردلی در آنتالیا:

رستوران فردلی در شهر آنتالیا

رستوران حافظ در شهر آنتالیانیز، یکی دیگر از رستوران‌هایی است که توانسته امتیاز بالایی از مشتریان خود، دریافت کند. قیمت مناسب، کیفیت بالا، طعم بی‌نظیر و خدمات حرفه‌ای، از جمله ویژگی‌های این رستوران از دیدگاه مشتریان بوده است! لازم به ذکر است که منو این رستوران تنها محدود به غذاهای ایرانی نمی‌باشد؛ شما می‌توانید انواع غذاهای ترکی را نیز در این رستوران، سفارش دهید.

 پخش موسیقی زنده در رستوران ایرانی فردلی، یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که آن را از بسیاری از رقبای خود، متمایز می‌کند. شما می‌توانید همه‌روزه از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۰ شب، در محله کنیالتی شهر آنتالیا، به این رستوران مراجعه کنید.

۷. رستوران ایرانی حافظ در آنتالیا:

رستوران حافظ در شهر آنتالیا

رستوران حافظ در شهر آنتالیا، با بیشتر از ۱۵ سال سابقه، یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی در ترکیه است. شما می‌توانید در منوی این رستوران، انواع غذاهای ایرانی، ترکی، خاورمیانه، مدیترانه‌ای و فست‌فود را مشاهده کنید. رستوران حافظ علاوه بر کیفیت بالای غذا، از نظر کیفیت ارائه خدمات نیز، امتیاز بالایی توسط مشتریان دریافت کرده است! شما می‌توانید با مراجعه به اسکله کاددسی به این رستوران مراجعه کنید.

 لازم به ذکر است که میانگین قیمت غذاهای این رستوران، حدود ۲ الی ۱۲ یورو است.

۸. کافه رستوران ایرانی بهار کافه در آنتالیا:

کافه رستوران بهار کافه در آنتالیا

در مرکز شهر آنتالیا، کافه رستوران بهار کافه واقع شده است. این رستوران توسط چند جوان ایرانی راه‌اندازی شده است؛ شما می‌توانید در منوی این رستوران، انواع غذای وگان، ایرانی، ترکی و فست‌فود را قرار مشاهده کنید. میانگین قیمت غذاهای این کافه رستوران ایرانی، حدود ۲ الی ۵ یورو است؛ بنابراین مشتریان با هر میزان بودجه می‌توانند اوقات خوبی را در آنجا تجربه کنند.

برای مراجعه به کافه رستوران ایرانی بهار در آنتالیا، می‌توانید به بلوار باریکنار، گوزلوبا ماهلسی، خیابان مراد پاشا مراجعه نمایید.

سخن آخر:

در این مطلب از سایت گشت‌نامه، به معرفی ۸ تا از بهترین رستوران‌های ایرانی در آنتالیا پرداختیم. این رستوران‌ها از نظر قیمت، منو و … تنوع بالایی دارند؛ بنابراین شما می‌توانید با توجه به میزان بودجه و سلیقه‌ای که دارید؛ یکی از این رستوران‌ها را انتخاب کنید.

 

درصورتی که به هر یک از این رستوران‌ها در آنتالیا مراجعه کردید؛ تجربه خود را در بخش نظرات این مطلب به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *