بهترین مراکز خرید کوشی آداسی؛ از لوکس‌ترین تا ارزان‌ترین کدام است؟

مراکز خرید کوشی آداسی

کوشی آداسی، یکی از شهرهای بندری کشور ترکیه و در نزدیکی ازمیر است. سالیانه، گردشگران بسیار زیادی از سراسر جهان، برای خرید از کوشی آداسی، گشت‌وگذار در مراکز تفریحی و بازدید از جاذبه‌های طبیعی آن، به این شهر سفر می‌کنند.

درصورتی‌که شما قصد سفر با تور کوشی آداسی را دارید؛ الزامی است تا ابتدا بهترین مراکز خرید کوشی آداسی را بشناسید! این کار به صرفه‌جویی وقت و برنامه‌ریزی بهتر به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد. در ادامه این مطلب از آژانس گردشگری گشت‌نامه، به معرفی بهترین مراکز خرید کوشی آداسی از ارزان‌ترین تا لاکچری‌ترین خواهیم پرداخت.

لوکس‌ترین مراکز خرید کوشی آداسی، برای خاص‌پسندان!

مراکز خرید لاکچری کوشی آداسی، معمولاً میزبان مشهورترین برندهای بین‌المللی و ترکیه‌ای هستند؛ بنابراین اگر طرف‌دار خرید محصولات برند یا خاص هستید؛ مراکز خرید معرفی شده در ادامه این مطلب برای شما مناسب خواهد بود. لازم به ذکر است که قیمت محصولات در این مراکز خرید کوشی آداسی، در مقایسه با سایر مراکز خرید، اندکی بیشتر است.

۱. مرکز خرید سوکه کوشی آداسی:

مرکز خرید سوکه کوشی آداسی

یکی از اوت‌لت‌های کوشی آداسی، مرکز خرید سوکه است. برای مراجعه به این مرکز خرید، باید از شهر خارج شده و به سمت بدروم حرکت کنید. پس از پیمودن حدود ۴۰ دقیقه، شما به مرکز خرید سوکه کوشی آداسی خواهید رسید.

برندهای مشهوری مانند نایک، آدیداس، BillaBong و… در این مرکز تجاری نمایندگی دارند. اگر در فصل‌های حراج به این مرکز خرید مراجعه کنید؛ می‌توانید محصولات برند را با تخفیفات شگفت‌انگیز خریداری کنید. همچنین لازم به ذکر است که ۴ فروشگاه در این مجتمع تجاری، محصولات را باحذف واسطه به مصرف‌کنندگان نهایی می‌فروشند! بازدیدکنندگان می‌توانند برای استراحت و صرف یک وعده غذای باکیفیت به شعبه مک‌دونالد یا استارباکس در مرکز خرید سوکه مراجعه کنند.

شما می‌توانید همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۳ به شهر سوکه، محله آتاتورک خیابان آیدین مراجعه کنید.

۲. مرکز خرید آکدوگان کوشی آداسی:

مرکز خرید آکدوگان کوشی آداسی

یکی از به‌صرفه‌ترین و درعین‌حال لوکس‌ترین مراکز خرید کوشی آداسی؛ مرکز خرید آکدوگان است. بیشتر فروشگاه‌های این مرکز خرید، به پوشاک اختصاص داده شده‌اند. همچنین کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های زیادی در آکدوگان برای استراحت بازدیدکنندگان؛ مشغول به فعالیت هستند. شما می‌توانید هر روز از ساعت ۱۰ الی ۲۲ به محله جامیلیبیر، خیابان کهلمانلار، مجتمع تجاری آکدوگان مراجعه کنید.

۳. مرکز خرید AVM کوشی آداسی:

مرکز خرید Avm کوشی آداسی

مرکز خرید AVM، یکی از مشهورترین مراکز تجاری کوشی آداسی محسوب می‌شود. این مرکز خرید که همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۲ در منطقه Yavansu مشغول به فعالیت است؛ یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید کوشی آداسی است. شما می‌توانید برندهایی مانند آدیداس، کوتون، زارا و… را در این مجتمع تجاری پیدا کنید.

از بهترین مراکز خرید آنتالیا بازدید نمایید

از جمله امکانات رفاهی و تفریحی مرکز خرید AVM کوشی آداسی؛ می‌توان به پارکینگ رایگان، زمین‌بازی کودک، سینما، تئاتر، رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد.

۴. مرکز خرید اسکالا نووا کوشی آداسی:

مرکز خرید اسکالا نووا کوشی آداسی

یکی از بهترین مراکز خرید لوکس کوشی آداسی، مرکز خرید اسکالا نووا است. این مرکز خرید علاوه بر امکان خرید حضوری، خرید آنلاین را نیز برای مشتریان خود ایجاد کرده است. این مرکز خرید تنها ۵ دقیقه با مرکز شهر کوشی آداسی فاصله دارد؛ همچنین والدین می‌توانند در زمان خرید کودکان خود را به زمین‌بازی و مرکز نگهداری از کوکان بسپارند. در این مجتمع تجاری انواع کیف و کفش چرم، پوشاک و… برند را می‌توانید خریداری کنید.

از بهترین مراکز خرید ترابزون بازدید نمایید

یکی از وجه تمایزهای این مرکز تجاری با سایر مراکز خرید شهر کوشی آداسی، می‌توان به نزدیکی به بند و اسکله قایق‌ها اشاره کرد. شما می‌توانید همه‌روزه از ساعت ۸ صبح الی ۲۳ شب به منطقه Camikebir شهر کوشی آداسی برای خرید از مرکز خرید اسکالا نووا مراجعه کنید.

ارزان‌ترین مراکز خرید کوشی آداسی، برای مقتصدان!

بعضی از گردشگران به خرید محصولات با مناسب‌ترین قیمت، اهمیت بسیار زیادی می‌دهند. به همین علت، در ادامه این مطلب از آژانس گردشگری گشت‌نامه؛ ارزان‌ترین مراکز خرید کوشی آداسی را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱. شنبه‌بازار سلوک:

شنبه بازار سلوک کوشی آداسی

بازارهای روز کوشی آداسی، یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید این شهر محسوب می‌شوند. شنبه‌بازار سلوک نیز، یکی از بازارهای هفتگی در کوشی آداسی محسوب می‌شود. شما می‌توانید انواع پوشاک، جواهرات، اکسسوری و سوغات ترکیه را از بازار سلوک خریداری کنید. لازم به ذکر است که البسه عرضه شده در این بازار برند نمی‌باشند. شما می‌توانید برای خرید و آشنایی بافرهنگ مردم بومی این منطقه؛ در روزهای شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ عصر به این بازار مراجعه کنید.

۲. بازار حجیوات:

بازار حجات کوشی آداسی

یکی از بازارهای محلی کوشی آداسی، بازار حجیوات است. این بازار که در سال ۱۹۶۸ باهدف نمایش آثار هنری و صنایع‌دستی افتتاح شد؛ هم‌اکنون بهترین مرکز خرید برای تهیه انواع ظروف سفالی و چینی برای سوغاتی محسوب می‌شود. شما می‌توانید از ساعت ۸ الی ۲۲ به آدرس محله آلجامسیت، خیابان ییلدیریم، بازار حجیوات مراجعه کنید.

۳. چهارشنبه‌بازار کوشی آداسی:

چهارشنبه بازار کوشی آداسی

همان‌طور که می‌دانید؛ بازارهای هفتگی کوشی آداسی علاوه بر قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه بهترین فرصت برای آشنایی بافرهنگ مردم منطقه نیز محسوب می‌شوند. چهارشنبه‌بازار کوشی آداسی نیز، یکی از این بازارهاست! در این بازارچه انواع پارچه و پوشاک زنانه و مردانه به‌صورت کیلویی و متری عرضه می‌شود. همچنین، کیف و کفش‌های موجود در این بازار قیمت بسیار مناسبی در مقایسه با سایر بازارهای شهر دارند. ظاهر اجناس موجود در این بازار بسیار به نوع اصل آن شباهت دارند؛ بنابراین تشخیص اصل یا فیک بودن آن برای هر کسی به‌سادگی امکان‌پذیر نخواهد بود.

راهنمای خرید در کوشی آداسی، برای داشتن خریدی لذت‌بخش!

نمایی از شهر کوشی آداسی

۱. از شهر کوشی آداسی چه چیزی سوغات بخریم؟

شما می‌توانید در سفر به کوشی آداسی انواع ظروف سفالی، ظروف چینی، جواهرات، البسه سنتی و… را به‌عنوان سوغات هدیه ببرید.

۲. کدام بازارهای کوشی آداسی، سوغات و صنایع‌دستی می‌فروشند؟

بهترین مراکز خرید برای تهیه سوغات در کوشی آداسی، عبارت است از مرکز خرید هاجیوات و بازار بزرگ کوشی آداسی

۳. برای خرید محصولات چرمی، به کدام مرکز خرید مراجعه کنیم؟

برای خرید محصولات چرمی مانند البسه و کیف و کفش بهتر است به مرکز چرم کوشی آداسی یا لیدریر مراجعه کنید. این مرکز خرید همه روز باز است و برای مراجعه به آن باید به محله جامی کبیر، بارباروس هایرتین مراجعه کنید.

۴. چگونه به بازار بزرگ کوشی آداسی مراجعه کنیم؟

برای مراجعه به بازار بزرگ کوشی آداسی باید به تقاطع بلوار آتاتورک خیابان بوزوکورت مراجعه کنید.

سخن آخر:

در این مطلب از آژانس گردشگری گشت‌نامه؛ به معرفی مراکز خرید کوشی آداسی پرداختیم. این مراکز خرید برای هر سلیقه و بودجه‌ای کاملاً مناسب است؛ بنابراین قبل از مراجعه به مراکز خرید، ابتدا به قیمت، امکانات تفریحی و رفاهی و آدرس آن در مقایسه با محل اقامتتان توجه کنید. شما می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با جاهای دیدنی کوشی آداسی به وبلاگ گشت‌نامه مراجعه کنید.

 

تجربیات خود را از سفر به شهر کوشی آداسی در بخش نظرات این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *