پارک آبی ارمنستان(دنیای آبی ایروان)

معرفی کامل پارک آبی ایروان معروف به دنیای آبی ارمنستان

یکی از بهترین کشورها و مقصدهایی که بسیاری از شرکت های مسافربری برای برگزاری تور از آن استفاده می کنند، شهر ایروان واقع در کشور ارمنستان است. قطعا پارک آبی ارمنستان یکی از جذابیت های فوقالعاده برای مسافران در تور ارمنستان به شمار می آید.

موقعیت مکانی و جغرافیایی پارک آبی ارمنستان

پارک آبی ایروان در سال۲۰۰۱ در یکی از مناطق عالی شهر ایروان افتتاح شد که باعث جلب توجه بسیاری از مسافران به کشور ارمنستان و این شهر شد. از لحاظ موقعیت مکانی، این پارک در نزدیکی باغ وحش شهر ایروان و باغ گیاه شناسی قرار دارد.

مساحت پارک آبی ارمنستان نزدیک به سه هکتار در قسمت روباز و پنج هکتار در بخش سربسته می باشد. با توجه به انتخاب بازدیدکنندگان و همچنین شرایط فصلی در این شهر می توان از استخرهای روباز و سر بسته این پارک استفاده کرد.

نمایی از دنیای آبی ایروان ارمنستان

هتل های اطراف پارک آبی ایروان یکی از جذابیت های این پارک به شمار می آیند که باعث ایجاد شرایطی راحت برای بازدیدکنندگان می شود. مجتمع و هتل Aquatek در ارمنستان، بخشی از پارک آبی آن به شمار می آید.

مجتمع و هتل Aquatek در ارمنستان،امکانات و خدماتی با کیفیت بالا ارائه می کند. امکانات رفاهی که در اتاق های این هتل وجود دارد باعث ایجاد شرایطی راحت برای مهمانان می شود. منظره دید اتاق ها در این هتل رو به استخر و پارک آبی بوده که برای مسافران بسیار جذاب است.

امکانات تفریحی در دنیای آبی ایروان

امکانات و تفریحات پارک آبی ارمنستان در دو محوطه باز و بسته این پارک ارائه می شوند. با توجه به تغییرات فصلی که در شهر ایروان ایجاد می شود، پارک آبی ایروان به صورت روباز و بسته فعالیت دارد.

استخرهای بزرگ، سرسره های آبی، استخر مخصوص کودکان، آبفشان ها و سایر امکانات از جمله تفریحاتی هستند که در این پارک وجود دارند. پارک روباز و سربسته دو مکان جدا از یکدیگر هستند که با توجه به تغییرات آب و هوایی، تایم فعالیت آنها در طول سال نیز متفاوت است.

استخر روباز در نیمه اول سال و سالن سربسته این پارک در نیمه دوم سال فعالیت دارد. دنیای آبی ایروان در سال۲۰۰۸ افتتاح شده است و مساحت آن نیز بیشتر از پارک روباز است. مساحت بالای این پارک باعث شده است تا این مکان جذابیت بالایی برای مراجعه کنندگان به ویژه توریست ها داشته باشد.

امکانات و تفریحات در پارک ارمنستان

هزینه و قیمت بلیط پارک آبی ارمنستان

میزان هزینه و قیمت بلیط  دنیای ابی ایروان با توجه به خدماتی که ارائه می شود و تفریحاتی که افراد انتخاب می کنند، متفاوت است. قیمت بلیط ورودی این پارک نیز متوسط است و اکثر افراد می توانند آن را تهیه کنند.

آدرس پارک آبی ارمنستان به صورت دقیق نیز عبارت است از: ایروان، خیابان میاسنیکیان ، خیابان۴۰ ، ساختمان ۴۰
ساعات کاری پارک ابی ایروان نیز در طول هفته و روزهای پایانی هفته متفاوت است.

سرسره‌های دنیای آبی ایروان

با توجه به روزهای پایان هفته در ارمنستان که شنبه و یکشنبه است، ساعات کار پارک دنیای آبی ارمنستان در این روزها، ۱۱ تا ۱۹ می باشد. در روزهای معمولی هفته نیز که از دوشنبه تا جمعه است، ساعات کاری ۱۲ تا ۱۹ می باشد.

افرادی که قصد سفر به ارمنستان از طریق تور را دارند، قطعا باید از پارک آبی ایروان که یکی از جذابیت های بزرگ این شهر است دیدن کنند.همچنین شهر ایروان به عنوان پایتخت کشور ارمنستان میزبان یکی از فستیوال‌های بزرگ به نام جشن آب ارمنستان است که جاذبه های بسیار زیادی دارد.

تور ارمنستان یکی از تورهای جذاب و پرطرفدار در بین بسیاری از مسافران است و هر سال نیز به تعداد بازدیدکنندگان آن افزوده می شود. شرکت گشت نامه ارائه کننده بهترین خدمات در این تور برای مسافران خود می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *