بهترین رستوران‌های ایرانی در ایروان

آشنایی با بهترین رستوران‌های ایرانی در ارمنستان

تنوع رستوران‌های ایرانی در ایروان بسیار فراوان است. ارمنستان کشوری با تاریخ و فرهنگ غنی می‌باشد و هر ساله گردشگران زیادی با تور ارمنستان به این کشور سفر می‌کنند. هر رستوران ایرانی دارای منوی خاص خود می‌باشد. فست فودهای ایرانی در ارمنستان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. برخی رستوران‌ها به عنوان بهترین رستوران‌های ایرانی در ایروان معرفی شده‌اند.

بهترین رستوران‌های ایرانی در ارمنستان

تاریخچه و موقعیت جغرافیایی کشور ارمنستان سبب شده است، گردشگران زیادی به ایروان سفر کنند. علاوه بر مسافران و گردشگران ایرانی، مردم ارمنستان نیز با غذاهای ایرانی آشنا هستند و علاقه زیادی به این غذاها دارند. رستوران‌های معروف ایرانی همچون رستوران آرش، آریا، شیروان، خاتون، نیما، پروانه و… در ارمنستان هر ساله پذیرای گردشگران و مسافران زیادی هستند.

بهترین رستورانی‌های ایرانی در شهر ایروان ارمنستان

رستوران ایرانی آرش ایروان

رستوران آرش به عنوان یکی از با سابقه‌ترین و بزرگترین رستوران‌های ایرانی در ایروان شناخته شده است. این رستوران دارای آشپز ماهر ایرانی و کادر حرفه‌ای و مجرب می‌باشد. نظارت دقیق و اصولی مدیریت، رعایت اصول و نکات بهداشتی، ارائه خدمات مناسب، سرو غذاهای خوشمزه و… سبب شده است، نظر گردشگران زیادی به این رستوران جلب شود.

جهت رزرو بلیط هواپیما ارمنستان به راهنمای خرید بلیط فلای آرنا مراجعه نمایید.

این رستوران معروف در ارمنستان، ایروان خیابان تیگران متس، روبروی پاساژ تاشیر، جنب هتل سیلاچی قرار دارد. علاوه بر غذاهای خوشمزه در این رستوران قلیان نیز به مشتریان ارائه می‌شود. در صورت نیاز می‌توانید با رستوران تماس بگیرید، سفارش خود را ثبت کنید تا غذای شما برایتان ارسال شود. تنها رستورانی که غذای شما را به مکان مورد نظرتان ارسال می‌کند، رستوران آرش می‌باشد.

نمایی از داخل سالن یکی از رستوران‌های ایرانی در ارمنستان

رستوران ایرانی پروانه ایروان

یکی از رستوران‌های ایرانی در ایروان رستوران ایرانی پروانه می‌باشد. این رستوران به دلیل موزیک شاد، محیط خانوادگی، خواننده‌های خوب، غذاهای خوشمزه و ارزان و… به عنوان معروف‌ترین رستوران شاد ارمنستان معرفی شده است. به طوری‌که مشهورترین موسیقی دانان ارمنستان به صورت زنده در رستوران پروانه برنامه‌های هیجان انگیز خود را اجرا می‌کنند. آدرس رستوران خیابان ایساهاکیان شماره ۴۱ است.

رستوران ایرانی خاتون ایروان ارمنستان

یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی در ایروان که با غذاهای سنتی بی‌نظیر و خوشمزه  شناخته شده است، رستوران خاتون می‌باشد. این رستوران به عنوان یکی از رستورانهای حلال ایروان؛ غذاهایی همچون زرشک پلو با مرغ، انواع چلو کباب، انواع خورشت‌ها و… به مشتریان خود ارائه می‌دهد. رستوران خاتون در ایروان خیابان تومانیان قرار دارد.

رستوران اریا ایروان

این رستوران به عنوان کافه رستوران در بین گردشگران و مسافران و همچنین مردم ارمنستان جایگاه ویژه‌ای دارد. افتتاح کافه رستوران آریا در سال ۲۰۰۴ صورت گرفته است. این رستوران از دو طبقه و یک کافه بار تشکیل شده است. غذاهای ارمنی، سنتی ایرانی و… در رستوران به مشتریان ارائه می‌شود. گردشگران می‌توانند  انواع نوشیدنی را در قسمت کافه بار سفارش دهند. این رستوران در خیابان ایساهاکیان قرار دارد.

نمایی از سردر ورودی رستوران آریا،یکی از رستوران‌های ایرانی در ارمنستان

رستوران نیما ایروان ارمنستان

رستوران نیما یا نیما فود در ایروان خیابان تیگران متس ۰۰۱۰ قرار دارد. در رستوران نیما انواع غذاهای ایرانی از شله زرد تا چلو کباب طبخ می‌شود. علاوه بر غذاهای خوشمزه و با کیفیت ایرانی، این رستوران دارای فست فودهای خوشمزه ایرانی نیز می‌باشد. چنانچه در سفر به ارمنستان علاقمند به خوردن فست فود ایرانی هستید، حتما به رستوران نیما بروید.

 رستوران ایرانی شیروان ارمنستان

رستوران شیروان در ایروان خیابان تومانیان شماره ۳۲ در مراکز فروشگاه‌های معتبر مشغول به فعالیت می‌باشد. حکایت‌ها حاکی از آن است که خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی را می‌توانید در رستوران ایرانی شیروان صرف کنید. علاوه بر گردشگران ایرانی، گردشگران خارجی نیز علاقمند به خوردن غذاهای ایرانی در این رستوران معروف می‌باشند. خدمات این رستوران از ساعت یازده صبح الی دوازده شب ادامه دارد.

نمایی از ورودی رستوران شیروان در ایروان به عنوان یکی از بهترین رستورانهای ایرانی در ارمنستان

از جمله رستوران‌های ایرانی در ایروان ارمنستان می‌توان به پیتزا تاشیر ارمنستان که در ایروان دو شعبه دارد، اشاره کرد. رستوران‌های یلدا، چکاوک، لواش نیز در دسته بهترین رستوران‌های ایرانی قرار دارند. قیمت غذا در رستوران‌ها بستگی به موارد مختلفی دارد. شما می‌توانید با گشت نامه سرزمین پارسان به ایروان سفر کنید و از غذاهای خوشمزه بهترین رستوران‌ها لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *