بهترین رستوران‌های ایرانی در کانادا + آدرس و منو رستوران!

بهترین رستوران‌های ایرانی در کانادا

پس از آمریکا، دومین مقصد برای مهاجران ایرانی، کشور کانادا است. بسیاری از ایرانیان باهدف تحصیل، زندگی، شغلی یا گردشی به این کشور سفر می‌کنند! معمولاً افراد در زمانی که کیلومترها از کشور خود دور هستند؛ دلتنگ وطن خود خواهند شد. آشپزی و غذا نیز، بخشی جدانشدنی از فرهنگ هر کشور و منطقه است. خوشبختانه در ایالت‌های مختلف کانادا، رستوران‌های ایرانی باکیفیت غذایی عالی یافت می‌شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید؛ شهرت غذاهای رستوران‌های ایرانی در کانادا، تا سایر کشورهای غربی نیز، رسیده است!

درصورتی‌که قصد سفر با تور کانادا را دارید؛ ممکن است علاقه‌ای به امتحان‌کردن غذاهای جدید نداشته باشید. به همین علت؛ ما در ادامه این مطلب از آژانس گردشگری گشت‌نامه، به معرفی بهترین رستوران‌های ایرانی در کانادا خواهیم پرداخت.

بهترین رستوران‌های ایرانی در تورنتو کانادا کدام است؟

شهر تورنتو، با فرهنگ و کیفیت بالا زندگی، شناخته می‌شود. تورنتو در واقع، قلب کانادا است که بر پایه شعار “قدرت ما، تفاوت ما” بنا شده است! این شهر با ۲۰۰ نژاد و زبان مختلف، رستوران‌های بین‌المللی بسیاری دارد که رستوران‌های ایرانی در تورنتو کانادا، سرآمد آن‌هاست! در ادامه این راهنمای سفر به کانادا، ۲ تا از بهترین رستوران‌های ایرانی در تورنتو کانادا را معرفی خواهیم کرد.

  • رستوران ایرانی تبریز در تورنتو:

رستوران ایرانی تبریز در تورنتو

رستوران تبریز در کانادا، یک رستوران اصیل است که به‌خوبی تداعی‌گر حال و هوای تبریز است. این رستوران، یکی از پرطرف‌دارترین رستوران‌های ایرانی کانادا بوده و فضایی راحت و دنج را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین شما می‌توانید در صورت تمایل، غذای خود را در محیط باز نیز، صرف کنید. یکی دیگر از مزایای رستوران تبریز در تورنتو، پارکینگ رایگان برای مشتریان رستوران است.

در منوی آشپزخانه ایرانی تبریز در کانادا، شما می‌توانید انواع غذای معروف تبریز مانند کوفته و دلمه برگ مو را مشاهده کنید؛ همچنین دسرهایی مانند فالوده، بستنی سنتی یا انواع شیرینی تر مانند رولت و ناپلئونی، شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

 شما می‌توانید برای صرف غذا در این رستوران، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ به نشانی ۹۹۵Bay Street Toronto مراجعه کنید.

  • رستوران ایرانی درویش در تورنتو:

رستوران ایرانی درویش در تورنتو

رستوران درویش یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های ایرانی در کانادا است که از سال ۱۹۸۵ فعالیت می‌کند. این رستوران، دارای یک منوی متنوع از انواع غذای ایرانی است؛ شما می‌توانید انواع کباب، خورش، سوپ، دسر و پیش‌غذا را مانند: میرزاقاسمی، کشک‌بادمجان، باقالی‌پلو، قرمه‌سبزی و… در این رستوران صرف کنید. لازم به ذکر است که میانگین قیمت غذا در این رستوران ۱۱ الی ۳۰ دلار است.

شما می‌توانید در روزهای یکشنبه از ساعت ۱۴ الی ۲۰؛ دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ و در روزهای چهارشنبه تا شنبه از ساعت ۱۲ الی ۲۱ به نشانی: ۵۰۸Yonge Street Toronto مراجعه کنید.

بهترین رستوران‌های ایرانی در ونکوور کانادا کدام است؟

اگر بخواهیم ونکوور را در یک کلمه توصیف کنیم؛ بهشت، بهترین توصیف خواهد بود! این شهر که لقب زیباترین شهر جهان را به خود اختصاص داده است؛ سالیانه پذیرنده حدود ۳۵ الی ۴۰ هزار مهاجر از سراسر جهان است. به همین علت، ایرانیان بسیاری متقاضی سکونت یا تفریح در ونکوور هستند. در ادامه، بهترین رستوران‌های ایرانی در کانادا را معرفی خواهیم کرد:

  • رستوران ایرانی انار در ونکوور:

رستوران ایرانی انار در ونکوور

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های ایرانی در کانادا، رستوران انار در ونکوور است. در این رستوران ایرانی، از مواد اولیه باکیفیت برای طبخ غذا استفاده می‌شود. منو این رستوران بسیار متنوع بوده و شامل: قیمه، میرزاقاسمی، فسنجان، مرصع‌پلو، عدس‌پلو، باقالی‌پلو، میرزاقاسمی و کشک‌بادمجان است. همچنین انواع دسر مانند ماست‌وخیار، بورانی، ماست و موسیر، زیتون‌پرورده و… را نیز می‌توان در منو این رستوران مشاهده کرد.

شما می‌توانید همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۲۰ برای صرف غذا به نشانی: ۱۲۰۵۱Third Ave, Richmond, BC VyE 3T1, Canada مراجعه کنید.

  • رستوران ایرانی زیتون در ونکوور:

رستوران ایرانی زیتون در ونکوور

رستوران زیتون در ونکوور کانادا، یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی کانادا است. این رستوران امکان سفارش‌گیری آنلاین را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. منو این رستوران شامل انواع کباب ایرانی مانند کباب‌کوبیده، کباب وزیری، کباب‌بختیاری، کباب سلطانی، جوجه‌کباب و همچنین خورشت‌های قیمه، قرمه‌سبزی، فسنجان می‌شود. همچنین شما می‌توانید پیش‌غذاهایی مانند کشک‌بادمجان، میرزاقاسمی، انواع ترشی، زیتون‌پرورده و… را در کنار غذای اصلی سفارش دهید.

شما می‌توانید برای صرف غذا، همه روزه از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۲۲ به نشانی: ۱۷۹۵Pendrell St, Vancouver, BC V6G 1T2 مراجعه کنید.

بهترین رستوران‌های ایرانی در مونترال کانادا کدام است؟

یکی از دلایل محبوبیت مونترال میان گردشگرهایی که به این شهر سفر می‌کنند؛ تنوع غذایی و کیفیت بالای رستوران‌هاست! اگر به مونترال سفر می‌کنید و عاشق طعم لذیذ غذاهای ایرانی هستید؛ حتماً به ادامه این مطلب توجه کنید:

  • رستوران ایرانی شاتو کباب در مونترال:

رستوران ایرانی شاتو کباب در مونترال

رستوران شاتو کباب در مونترال، یکی از رستوران‌هایی است که علاوه بر سرو غذاهای لذیذ ایرانی، غذاهای عربی را نیز، طبخ می‌کند. قیمت این رستوران در کنار کیفیت مطلوب بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و دو شعبه در شهر مونترال کانادا دارد. منو رستوران ایرانی – عراقی شاتو کباب، بسیار متنوع بوده و از انواع کباب ایرانی تا شاورمای لبنانی و حتی برگر را می‌توانید در آن مشاهده کنید. همچنین انواع باقلوا و بسبوسه از جمله دسرهای عربی محبوب منو این رستوران، میان ایرانیان مقیم کانادا است.

 شما می‌توانید همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۲۴ برای صرف غذا در رستوران شاتو کباب به نشانی: خیابان گای، روبه‌روی بانک RBC یا خیابان وست آیلنده مراجعه کنید.

  • رستوران ایرانی هایلار در مونترال:

رستوران ایرانی هایلار در مونترال

بسیاری از ایرانیان بر این عقیده هستند که هرگز هیچ پیتزایی در جهان، طعم پیتزاهای پرملات ایرانی را ندارد! خوشبختانه کافه‌رستوران هایلار در مونترال کانادا، انواع فست‌فود و کیک و دسر را با قیمت مقرون‌به‌صرفه را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید پس از یک روز کاری سخت یا پس از گشت‌وگذار در مکان‌های گردشگری مونترال، یک شیک، چیزکیک یا قهوه را در کافه هایلار صرف کنید.

 شما می‌توانید برای صرف غذا در هایلار، همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۲۱ به نشانی ۱۶۱۲Sherbrooke St W, Montreal, Quebec H3H 1C9, Canada مراجعه کنید.

بهترین رستوران‌های ایرانی با موزیک زنده در کانادا کدام است؟

رستوران، یکی از اماکنی است که افراد برای صرف غذا، دیدارهای دوستانه و گذراندن اوقات خوش به آنجا مراجعه می‌کنند. به همین علت، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند؛ زمانی که در زمان لذت‌بردن از غذای خود هستند؛ با شنیدن موسیقی زنده نیز، روح خود را جلا دهند! از جمله بهترین رستوران‌های ایرانی با موزیک زنده در کانادا، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران ایرانی گیلانه در تورنتو:

رستوران ایرانی گیلانه در تورنتو

استان گیلان به تنوع غذایی بسیار متنوع شهرت دارد. رستوران گیلانه در تورنتو کانادا، یک رستوران است که تداعی‌گر طعم خوش غذاهای گیلانی است! منو این رستوران شامل میرزاقاسمی، باقلاقاتق، قیمه‌بادمجان، قرمه‌سبزی، خورشت آلو مسما و… می‌شود. شما می‌توانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۲۲ به نشانی ۹۰۰York mills Rd, Toronto به رستوران گیلانه مراجعه کنید.

 لازم به ذکر است که رستوران گیلانه در تعطیلات آخر هفته تا ساعت ۲۳ باز است؛ همچنین میانگین قیمت غذاهای این رستوران، ۱۱ الی ۳۰ دلار است.

  • رستوران ایرانی ملکه پرشیا در تورنتو:

رستوران ایرانی ملکه پرشیا در تورنتو

در قلب شهر تورنتو، رستوران ایرانی ملکه پرشیا واقع شده که مکانی آرام و دنج برای ایرانیان مقیم کانادا است. طرحی داخلی این رستوران به سبک مطبخ‌های قدیمی انجام شده و غذاهایی با طعم دست‌پخت مادران ایرانی دارد. منو این رستوران شامل خورشت فسنجان، کباب، انواع دسر و نوشیدنی‌های ایرانی است.

 شما می‌توانید همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۲۳ با مراجعه به نشانی ۶۷۲St. Clair Ave. west, Toronto از طعم غذاهای ایرانی لذت ببرید.

 درصورتی‌که می‌خواهید همه چیز در مورد کانادا را بدانید؛ پیشنهاد می‌کنیم به وبلاگ سایت گشت‌نامه مراجعه کنید.

جمع‌بندی از بهترین رستوران‌های ایرانی در کانادا:

بعضی از گردشگران زمانی که به سایر کشورها سفر می‌کنند؛ علاقه‌ای به امتحان غذاهای جدید نداشته و بیشتر تمایل دارند تا به رستوران‌های ایرانی مراجعه کنند. به همین علت، ما در این مطلب از آژانس گردشگری گشت‌نامه، به معرفی بهترین رستوران‌های ایرانی در کانادا پرداختیم. از جمله معروف‌ترین رستوران‌های ایرانی در کانادا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. رستوران تبریز

۲. رستوران درویش

۳. رستوران گیلانه

۴. رستوران ملکه پرشیا

۵. رستوران شاتو کباب

۶. رستوران هایلار

۷. رستوران انار

۸. رستوران زیتون

۹.  رستوران تخت طاووس

۱۰. رستوران شهرزاد

 

شما یکی دیگر از بهترین رستوران‌های ایرانی در کانادا را در بخش نظرات این مطلب، معرفی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *