جمعه سیاه در وان ترکیه

بلک فرایدی در وان ترکیه؛بازدید و خرید از بهترین مراکز خرید وان ترکیه در جمعه سیاه

بلک فرایدی یا جمعه سیاه در وان ترکیه نیز همانند بسیاری از نقاط جهان، هرساله برگزار می‌شود. افرادی که به خرید با تخفیفات ویژه علاقه دارند، می‌توانند با تور وان ترکیه به این شهر بروند و تجربه‌ای شگفت‌انگیز از خرید کالاها با تخفیف زیاد داشته باشند. از همین حالا می‌توانید خود را برای جمعه سیاه شهر وان آماده کنید تا یکی از ده‌ها هزار نفری باشید که در این زمان از شهر وان خرید می‌کنند. اگر می‌خواهید با تاریخ شروع این رویداد، برندهای فعال و دیگر نکات مهم درباره بلک فرایدی و بهترین زمان حراج وان ترکیه آشنا شوید، با ما در این مطلب همراه باشید. 

بلک فرایدی در وان ترکیه؛ تاریخی محبوب برای مسافران ایرانی

تاریخ بلک فرایدی۲۰۲۳ در وان ترکیه

بلک فرایدی در شهر وان ترکیه از تاریخ ۲۴ نوامبر آغاز خواهد شد. در سال‌های گذشته نیز بلک فرایدی در این شهر در همین تاریخ آغاز شده بود. در سال‌های اخیر همواره گردشگران بسیاری از ایران در هنگام شروع بلک فرایدی به شهر وان مراجعه کرده‌اند. به‌گونه‌ای که رسانه‌های کشور ترکیه از این بابت تعجب کرده بودند و اخبار ورود تعداد بی‌شماری از گردشگران ایرانی به وان را پوشش می‌دادند.

در ۵ سال گذشته در زمان شروع جمعه سیاه همواره جمعیتی بیش از صدهزار نفر از ایران به سمت شهر وان رفته‌اند تا از این تخفیفات ویژه بهره‌مند شوند. در سال‌های گذشته حتی محدودیت‌های کرونایی نیز نتوانست موجب جلوگیری از ورود گردشگران ایرانی به شهر شود.

تاریخ بلک فرایدی ۱۴۰۲ در وان

جمعه سیاه در شهر وان ترکیه با تاریخ سه آذرماه سال ۱۴۰۲ مصادف است. آذرماه در شهر وان شرایط متفاوتی با کشور ایران دارد. شهر وان از لحاظ جغرافیایی در شرایطی قرار دارد که در آذرماه میزبان میانگین دمای نسبتا کمی است. در اواسط پاییز کمترین دما در شهر وان ترکیه منفی ۴ درجه و بیشترین دما حدود ۵ درجه سانتی‌گراد است. با توجه به این میانگین هوای نسبتا پایین باید خود را برای یک سفر سرد آماده کنید. پس لازم است که آب‌وهوای نسبتا گرم ایران را فراموش کرده و برای سفر به این شهر لباس‌های گرم خود را آماده کنید تا در کنار خرید از جمعه سیاه، سفری لذت‌بخش داشته باشید.

تجربه خرید از وان

تجربه خرید از وان می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد چرا که شهر وان دارای خیابان‌هایی است که همانند بازارهای بزرگ، ویژه خرید انواع کالاها هستند. خیابان آیدین پریهان، خیابان جمهوریت، مرکز خرید آتایوس سیلور، خیابان ماراس و … مکان‌هایی هستند که تعداد بسیاری فروشگاه را در خود جای داده‌اند. همین مساله باعث می‌شود که جمعه بازار وان ترکیه از رونق خاصی برخوردار باشد.

تجربه خرید از وان ترکیه هنگام بلک فرایدی در این شهر

شاید در نگاه اول تصور کنید که بلک فرایدی در شهر وان تنها شامل پوشاک و کیف و کفش است و به همین موارد ختم می‌شود. باید بدانید که این تصور کاملا غلط است. جمعه‌های سیاه شهر وان اقلامی مثل لوازم آرایشی، انواع لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی منزل از جمله تلویزیون، تلفن همراه، کنسول‌های بازی و دوربین‌های دیجیتال و … را تحت تاثیر تخفیفات استثنایی خود قرار می‌دهد.

فروشگاه‌های شهر وان برای این که مشتریان را آگاه سازند، از عباراتindirim یا discount به شکل برچسب بر روی اجناسی که شامل تخفیف می‌شوند استفاده می‌کنند. در بیشتر مواقع نیز این عبارت در کنار قیمت و نرخ تخفیف کالا چسبانده می‌شود.

بهترین موقع حراج در وان ترکیه

شهر وان به‌واسطه این که همواره میزبان توریست‌های بسیاری از سراسر دنیا است، دارای مراکز خرید بزرگ و جذابی است. بسیار بعید است که این مراکز خرید در طول سال تخفیفات استثنایی را به مشتریان خود ارائه دهند و کالاهای خود را با قیمت‌های پایین‌تر به فروش برسانند. با توجه به این شرایط قطعا بهترین زمان حراج در وان ترکیه، جمعه سیاه است در جمعه سیاه این مراکز خرید برخلاف دیگر روزهای سال تخفیفات خوبی را به مشتریان ارائه می‌دهند.

خرید اینترنتی از وان ترکیه

یکی از نکات ویژه‌ای که درباره جمعه سیاه وان وجود دارد، امکان خرید اینترنتی کالاهای تخفیفی است. این فروش اینترنتی که در کشور ترکیه با نام Cyber Monday شناخته می‌شود، چند روز بعد از شروع بلک فرایدی آغاز می‌شود و ممکن است تا اواسط ماه دسامبر ادامه پیدا کنند. گردشگران ایرانی نیز می‌توانند از این خرید اینترنتی بهره ببرند و طیف گسترده‌ای از کالاها را در کنار هم مشاهده و خریداری کنند. این مساله باعث می‌شود گردشگران خرید آسان‌تری داشته باشند و همان چیزی را بخرند که به آن احتیاج دارند. البته ارسال این کالاها به ایران معمولا به شکل رایگان انجام نمی‌شود. در نتیجه هزینه‌های ارسال باعث می‌شوند که تخفیفات اعمال شده به چشم نیایند.

بهترین زمان حراج در وان ترکیه و امکان خرید اینترنتی در وان از نظر مسافرین ایرانی بیشترین استقبال را شامل میشود.

با خدمات آژانس گردشگری گشت نامه به وان بروید

گردشگران ایرانی به‌واسطه موقعیت جغرافیایی مناسب شهر وان می‌توانند با هزینه‌های نسبتا اندک به این شهر سفر کنند و از تخفیفات ویژه جمعه سیاه بهره‌مند شوند. اگر می‌خواهید این تخفیفات ویژه را از دست ندهید، می‌توانید با خدمات آژانس گردشگری گشت نامه به وان بروید. گردشگران ایرانی می‌توانند برای تجربه یک سفر جذاب به شهر وان از خدمات حرفه‌ای آژانس گردشگری گشت نامه استفاده کنند.گشت نامه با تجربه بالای خود در زمینه گردشگری و فراهم کردن تمام نیازهای مشتریان می‌تواند گزینه‌ای فوق‌العاده برای سفرهای داخلی و خارجی شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *