مراکز خرید وان ترکیه

فروش برندهای معروف در بهترین فروشگاههای وان ترکیه

وان یکی از شهرهای نسبتا مرزی در کشور ترکیه است که فاصله‌ای نزدیک به ایران دارد تا جاییکه می‌توان از مرز زمینی هم به راحتی به این شهر سفر کرد. یکی از ویژگی‌های مهم شهر وان داشتن مراکز خرید متعدد است. مراکز خرید وان سالانه مسافران زیادی را جذب این شهر می‌کنند، به خصوص برای خرید سوغات وان به دلیل قیمت‌های مناسب یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

معرفی بهترین مراکز خرید وان

افزایش تقاضا برای سفر به این شهر موجب برگزاری تورهای مختلف گردشگری وان شده است که یکی از بهترین آن‌ها تور وان ترکیه از آژانس مسافرتی گشت نامه است که خدمات خود را با بهترین کیفیت به مسافران ارائه می‌کند.

لیست مراکز خرید وان ترکیه

همان‌طور که گفته شد یکی از دلایل شهرت شهر وان، مراکز خرید این شهر هستند. این مراکز به حدی متنوع هستند که بهتر است پیش از سفر لیست مراکز خرید وان را تهیه کرد و از بهترین زمان حراج در وان، از مراکز خرید این شهر دیدن کرد. لیستی از بهترین مراکز خرید این شهر به عنوان راهنمای خرید در وان ترکیه در ادامه معرفی شده‌اند. این لیست شامل بهترین مرکز خرید وان، آدرس مراکز خرید وان ترکیه و معرفی مراکز و همچنین تجربه خرید ارزان از وان ترکیه است.

لیست بهترین مراکز خرید در وان ترکیه

مرکز خرید AVM وان

لیست مراکز خرید وان ترکیه به هر شکلی که تهیه شود قطعا مرکز خرید AVM جز اولین گزینه‌ها در آن است. این مرکز خرید که جز بزرگترین مراکز خرید وان ترکیه محسوب می‌شود در خیابان کاظم کارابکیر و محله جاده ابریشم قرار دارد، دارای فروشگاه‌های متنوعی در زمینه لوازم خانگی، لوازم آریشی، پوشاک، کیف، کفش ، جواهرات، ساعت و… دارد.

از مراکز خرید استانبول دیدن نمایید

ویژگی‌های مرکز خرید AVM در شهر وان
این مرکز بزرگ و معروف دارای فودکورت اختصاصی، کافه‌هایی در طبقات مختلف، سینماکسیموم برای تجربه سینمای ۷ بعدی و امکانات رفاهی مختلفی هم هست که تجربه خرید از وان ترکیه را جذاب‌تر می‌کند. از خدمات و ویژگی‌های این مرکز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· بهترین مرکز خرید برای تهیه سوغاتی

· رتبه اول در میان بزرگترین مراکز خرید وان ترکیه

· دارا بودن شعباتی از حدود ۱۰۰ برند برتر جهان مانند فروشگاه برشکا (Bershka)

·  از ارزان‌ترین مراکز خرید وان

·   وجود اتاق نگهداری کودک برای خرید راحت‌تر والدین

·  وجود مسجد

·  امکانات رفاهی مانند ویلچر، مسیر مخصوص معلولین، محوطه بازی کودکان، پارکینگ وسیع و…

نمایی از مرکز خرید AVM وان ترکیه

خیابان جمهوریت و خیابان کاظم کارابکیر

خیابان جمهوریت و خیابان کاظم کارابکیر دو خیابان اصلی و مهم شهر وان هستند که مراکز خرید معروف و بزرگی در آن‌ها وجود دارد. مسافرینی که به شهر وان سفر می‌کنند باید در برنامه خود مراجعه به این دو خیابان را قرار دهند تا بهترین تجربه خرید از وان ترکیه را داشته باشند. این دو خیابان به خصوص برای خرید سوغاتی و لباس، معدنی از مراکز خرید و مغازه‌های کوچک و بزرگ را دارند. 

از مراکز خرید ایروان دیدن نمایید

مراکز خرید خیابان جمهوریت و کاظم کارابکیر

فرقی ندارد که به دنبال ارزان‌ترین مراکز خرید وان هستید یا قصد بازدید از بهترین مرکز خرید وان را دارید، مقصد شما برای هرکدام از این موارد خیابان جمهوریت یا کاظم کارابکیر است. مرکز خرید AVM که در بخش قبل به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید وان ترکیه معرفی شد در خیابان جمهوریت قرار دارد، مراکز سون هیل، کالی زون، کیم لیک، فیلا، جرنی و… از دیگر مراکز مهم در خیابان جمهوریت هستند که دارای فروشگاه‌های مختلفی برای خرید انواع کالا مانند لباس و لوازم خانگی هستند.

خیابان جمهوریت وان و مراکز خرید متعدد در این خیابان

یکی از ویژگی‌های خیابان جمهوریت وجود بازارهای سنتی و قدیمی وان در خیابان کاظم کارابکیر است. این خیابان که در یکی از تقاطع‌های خیابان جمهوریت قرار دارد دارای بازارهای قدیمی و سنتی است که علی‌رغم بافت و ظاهر سنتی دارای غرفه‌های متعددی از لوازم لوکس و اروپایی هستند.

مرکز خرید Atasoy Art (آتازوری آرت)

اگر به جواهرات و اشیای قیمتی علاقه دارید یا قصد خرید این کالاها را دارید مرکز خرید Atasoy Art یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. این مرکز جواهرات که در مرکز شهر وان و در خیابان جمهوریت و نرسیده به یکی از میدان‌های اصلی این خیابان، میدان بش یول قرار دارد مرکز جواهرات در این شهر است. انواع کارگاه‌های تولید و ساخت جواهرات در این مرکز وجود دارند.

آتازوری آرت در شهر وان

در فروشگاه‌های این مرکز خرید حتی می‌توان کارگاه‌های ساخت جواهرات نقره یا سیاه‌قلم ایرانی را هم پیدا کرد که قیمت محصولات آن‌ها بسیار پایین‌تر از ایران است. انواع جواهرات لوکس، حلقه‌های دست‌ساز و جواهرات عتیقه را می‌توان در این مرکز پیدا کرد.

از مراکز خرید دبی دیدن نمایید

تورکوآز وان (Turkuaz AVM)

افرادی که به دنبال خرید لباس در وان ترکیه هستند یا برای خرید از پارچه فروشی در وان ترکیه به دنبال مرکزی مطمئن با اجناس متنوع هستند، باید از مرکز خرید تورکوآز وان دیدن کنند. این مرکز در خیابان اسکله و نزدیکی میدان اسکله قرار دارد و بیشتر کالاهای موجود در آن از برندهای ترکی هستند. این مرکز دارای فروشگاه‌های متنوعی برای خرید لباس‌های اصل ترک و پارچه‌های باکیفیت تولید این کشور است.

مرکز خرید آیدین پریهان

خرید در وان ترکیه از مرکز خرید آیدین پریهان

آیدین پریهان یکی دیگر از مراکز واقع در خیابان جمهوریت است که به دلیل وجود هتل‌های مختلف در اطراف آن حتی می‌توان پیاده هم به آن مراجعه کرد. برای افرادی که به دنبال مراکز خرید برند در وان ترکیه هستند مرکز خرید آیدین پریهان بهترین انتخاب است و طبیعتا به دلیل این موضوع قیمت‌ها هم در این مرکز بیشتر از سایر مراکز خرید شهر وان است.

از مراکز خرید ترابزون دیدن نمایید

یکی دیگر از ویژگی‌های این مرکز وجود بزرگ‌ترین فروشگاه‌های برند خرید لوازم خانگی در شهر وان در این مرکز است که این موضوع هم در معروفیت این مرکز بی‌تاثیر نیست؛ همچنین افرادی که قصد خرید از بهترین مراکز خرید لباس در وان ترکیه را دارند هم باید از این مرکز دیدن کنند.

فروش برندهای معروف در بهترین فروشگاههای وان ترکیه

آتایوس سیلوار (Atayos silver)

یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید در شهر وان مرکز آتایوس سیلوار است که به دلیل نزدیکی به هتل‌ها و رستوران‌های خوب این شهر مسافران زیادی از آن دیدن می‌کنند. به خصوص برای خرید سوغاتی و خوراکی‌های معروف ترکیه مانند باقلوا این مرکز بهترین فروشگاه‌ها را دارد. مرکز خرید آتایوس سیلوار در خیابان کاظم کارابکر واقع شده است.

از مراکز خرید کیش دیدن نمایید

سایر مراکز خرید ارزان و معروف در وان

مراکز معرفی شده جز معروف‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز وان هستند که اغلب اجناس لوکس و برند مانند شعبات فروشگاه برشکا و… در آن‌ها قرار دارند، اما این شهر دارای مراکز خرید و بازارهای کمتر شناخته‌ شده‌ای هم هست،مانند جمعه بازارها که قیمت مناسب‌تری دارند.

بازار روس‌های وان

گشتی در بازار روسی‌ها در شهر وان ترکیه برای تمام گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند الزامی است. بازار روس برای خرید ارزان در وان ترکیه بهترین مقصد است، البته برخلاف اسم این بازار محصولات موجود در آن روسی نیستند اما انواع غرفه‌های خیابانی محصولات مختلف با قیمت پایین را می‌توان در این بازار پیدا کرد. بازار روس‌های وان در خیابان‌های اطراف میدان بش یول قرار دارد و به خصوص برای افرادی که به دنبال پارچه‌ فروشی در وان ترکیه هستند مرکزی مناسب است.

نمایی از بازار روس‌ها در شهر وان ترکیه

بازار لیمون وان (Limon pazari)

یکی دیگر از بازارهای قدیمی وان که در مرکز این شهر قرار دارد و بیشتر محصولات آن قیمت‌هایی ارزان و مناسب دارند بازار لیمون وان است. این بازار برای خرید انواع محصولات فروشگاه دارد.

اوت لت وان ترکیه

دیگر بازار ارزان‌قیمت در شهر وان ترکیه بازار اوت لت است، برخلاف دیگر بازارهای ترکیه در این بازار می‌توان اجناسی که ترند و روز نیستند را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کرد. این بازار دارای چند مرکز در مناطق مختلف وان مانند علی‌پاشا، بندر والی میتهات، شرفیه و… است.

بهترین فصل برای خرید اقتصادی در وان

حالا که با آدرس مراکز خرید وان ترکیه آشنا شدید، بد نیست بدانید بعضی از فصل‌های سال برای سفر به وان و خرید از این شهر مناسب‌تر هستند. اوج حراج مراکز خرید و فروشگاه‌های این شهر در زمان بلک فرایدی وان و ژانویه است که در کشور ما از اوائل آذر ماه تا اواسط دی ماه است. فصل تابستان شلوغ‌ترین فصل این شهر است و قیمت بازارها و هتل‌ها در آن بالاتر است اما فصل پاییز و زمستان به دلیل کمتر بودن تعداد مسافرین جز فصل‌های مناسب برای خرید اقتصادی و اقامت با قیمت مناسب در این شهر است.

خدمات آژانس مسافرتی گشت‌ نامه، تضمین سفر راحت شما به ترکیه

همه ساله ایرانیان زیادی برای خرید محصولات مختلف به شهر وان سفر می‌کنند اما بسیاری از این افراد به دلیل عدم آشنایی با بازارها و مراکز خرید مهم و مناسب این شهر خرید مورد نظر خود را تجربه نمی‌کنند. بهترین راه برای تجربه بهترین خرید و اقامتی راحت از شهر وان ترکیه استفاده از خدمات تور وان ترکیه آژانس  گشت نامه است. با خدمات حرفه‌ای ما، خیالتان از بابت گشت و گذار کامل در شهرهای توریستی ترکیه از جمله شهر وان، راحت باشد.

2 پاسخ

    1. لیست مراکز خرید شهر وان در این مقاله به طور کامل ذکر شده ولی شما می‌توانید از مرکز خرید AVM و مراکز خرید خیابان جمهوریت و کاظم کارابکیر و مرکز خرید Atasoy Art (آتازوری آرت) جهت خرید استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *