آشنایی با مراکز خرید کیش

آشنایی با بهترین مراکز خرید کیش

جزیره زیبای کیش تعدادی از لوکس‌ترین و به‌روزترین مراکز خرید و بازارها را در خود جای داده است. کیش که دارای بیش از ۳۰ مرکز خرید متنوع برای گردشگران است، یکی از بهترین مقاصد مسافرتی برای خرید به‌شمار می‌آید. وجود انواع فروشگاه‌ها و بازارهای ارزان و لوکس در جزیره کیش، لذت خرید را چندین برابر کرده است. از مشهور‌ترین برندها در لوکس‌ترین مراکز خرید کیش گرفته تا صنایع دستی بومیان در بازارهای محلی کیش عرضه می‌شوند و همین مساله باعث شده تا بسیاری از افراد به همین دلیل، تور کیش را رزرو کنند. در این مطلب از آژانس مسافرتی گشت نامه، به معرفی مراکز خرید کیش می‌پردازیم.

آشنایی با مراکز خرید لوکس و ارزان در جزیره کیش

ارزان‌ترین و گران‌ترین مراکز خرید کیش؛ انتخاب با شما است

تنوع بسیار زیادی در مراکز خرید کیش وجود دارد و این جزیره همه نوع فروشگاه و بازاری را در خود جای داده است. بسیاری از این فروشگاه‌ها و بازارهای موجود در کیش علاوه بر مرکزی برای خرید کردن، فضاهایی برای انجام انواع تفریحات و استراحت هم در خود دارند.

از مراکز خرید وان دیدن نمایید

رقابت قیمتی در میان مراکز خرید مختلف این جزیره وجود دارد و تعدادی از آن‌ها محصولات خاص، لوکس و کمیاب‌ و تعدادی دیگر اجناس ارزان قیمت را ارائه می‌کنند. افرادی که به دنبال اجناس لوکس هستند، می‌توانند بهترین برندها با قیمتی مناسب‌تر و پایین‌تر از دیگر شهرها در کیش پیدا کنند. اما مراکز خریدی که اجناس ارزان به فروش می‌رسانند نیز در کیش کم نیستند.

مراکز خرید ارزان کیش

کیش فقط مرکز کالاهای لوکس و فروشگاه‌های گران قیمت نیست. فروشگاه‌های بسیاری در این جزیره وجود دارند که اجناس مختلف را با قیمتی ارزان و منصفانه به مشتریان عرضه می‌کنند. برای اینکه بتوانید وسایل مورد نظر خود را با قیمت و کیفیت مناسب خریداری کنید، باید مراکز خرید ارزان کیش را به‌خوبی بشناسید. فروشگاه‌هایی مانند مرکز خرید ونوس کیش، بازار عرب‌ها (صفین)، بازار مریم، بازار زیتون و بازار پانیذ از جمله مراکز خرید ارزان کیش هستند که در ادامه آن‌ها را به اختصار معرفی می‌کنیم.

نمایی از مرکز خرید ونوس کیش

مرکز خرید ونوس کیش

مرکز خرید ونوس که یکی از معروف‌ترین مراکز خرید کیش است در سال ۱۳۷۵ تاسیس شده و در دو طبقه و جمعا ۳۱۰ واحد با مساحت کل ۲۷۰۰۰ متر مربع در حال فعالیت است. این فروشگاه بزرگ، یکی از بهترین مراکز برای خرید سوغاتی به‌شمار می‌آید. ساعت فعالیت این پاساژ همه روزه از ساعت ۹ صبح شروع می‌شود و تا ۱۳ ادامه دارد. پس از آن در تایم دوم از ساعت ۱۶ الی ۲۱ به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

از مراکز خرید استانبول دیدن نمایید

بازار عرب‌ها یا بازار صفین

یکی دیگر از مراکز خرید ارزان کیش، بازار عرب‌ها است که در سال ۱۳۵۰ تاسیس شده و از معدود بازارهای قدیمی‌ است، که همچنان فعالیت می‌کند. این بازار مساحت بسیار کمی دارد و تنها ۷۰ مغازه در آن مشغول به فعالیت هستند. این بازار از آن جهت به بازار عرب‌ها شهرت یافته که بیشتر فروشندگان این بازار مردمان عرب هستند که به زبان فارسی نیز تسلط دارند و به‌راحتی می‌توان با آن‌ها ارتباط برقرار کرد.

اجناسی از قبیل، انواع پوشاک، کیف و کفش، اسباب بازی‌های مختلف و لوازم بهداشتی آرایشی با قیمت‌های بسیار ارزان در این بازار عرضه می‌شوند. هنر و معماری عربی در معماری این بازار بسیار مشهود و منحصربه‌فرد است که توجه گردشگران را به خود جلب خواهد کرد.

بازار زیتون کیش و خرید از این مرکز تجاری در سفر به کیش

بازار زیتون

بازار زیتون که یکی از معروف‌ترین مراکز خرید کیش است در مرکز شهر قرار گرفته است و هتل‌های بسیاری در اطراف آن وجود دارند. این بازار مرکز فروش عطر و ادکلن است و گردشگران می‌توانند در آن همه نوع عطر و ادکلن را با هر سبک و سلیقه‌ای در این بازار پیدا کنند.  بعضی از مغازه‌های این بازار اجناس لوکس و لاکچری و با قیمت‌های بسیار بالا را نیز به‌فروش می‌رسانند اما در کل این بازار یکی از مراکز خرید ارزان کیش است. چرا که بسیاری از مغازه‌های این بازار عطرها و ادکلن‌های با کیفیت و قیمت بسیار مناسب ارائه می‌کنند.

بازار مریم؛ یکی از مراکز خرید ارزان کیش

بازار مریم اولین بازار سرباز و یکی از مراکز خرید کیش بوده که در سال ۱۳۶۹ احداث شده است. این بازار مساحت بسیار کمی دارد و کمتر از ۶۰ واحد تجاری در آن فعالیت می‌کنند. یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید انواع لباس و شلوار‌ها و یا کیف و کفش با قیمت‌های بسیار مناسب و ارزان، بازار مریم است. بازار مریم هر روز از ساعت ۱۰ صبح فعالیت خود را شروع می‌کند و تا ظهر باز است. این بازار از ساعت ۱۶ تا ۲۲ بخش دوم فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

از مراکز خرید قطر دیدن نمایید

بازار پانیذ؛ از جمله معروف‌ترین مراکز خرید کیش

یکی از فروشگاه‌های بسیار کوچک و ارزان کیش و با مساحت هزار متر مربع که در سال ۱۳۷۸ ساخته شده است، بازار پانیذ می‌باشد. این پاساژ ۲ طبقه است که در یکی از طبقات آن پوشاک، لوازم خانگی، بهداشتی و آرایشی عرضه می‌شوند و در طبقه دیگر می‌توان انواع شکلات‌ها و قهوه و ساعت را خریداری کرد. در بازار پانیذ، با توجه به مناسبت‌ها و یا ایام خاص، تخفیف‌های ویژه‌ای برای اجناس مختلف در نظر گرفته می‌شوند.

ورودی مرکز خرید پانیذ کیش

مرکز خرید مروارید؛ یکی از مراکز خرید ارزان کیش

در لیست ارزان‌ترین مراکز خرید کیش، نام مرکز خرید مروارید به چشم می‎خورد. این بازار ۱۲ درب ورودی و ۸ بازارچه را در خود جای داده است. استفاده ازالمان‌های بناهای هخامنشی در طراحی و معماری این بازار، از نکات منحصربه‌فرد آن است. اجناسی که در این بازار عرضه می‌شوند تنوع بسیاری دارند و با قیمت مناسب خود، توجه گردشگران را همواره به خود جلب می‌کنند. مرکز خرید مروارید علاوه بر ارزان‌ترین، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کیش نیز شناخته می‌شود.

از مراکز خرید ایروان دیدن نمایید

مراکز خرید لوکس کیش

کیش مرکز فروشگاه‌ها و بازارهای لوکس در ایران است. بسیاری از مراکز خرید کیش اجناس لوکس و با قیمت‌های بالا از مشهورترین برندهای جهان را عرضه می‌کنند و طرفداران خاص خود را دارند. فروشگاه‌ها و بازارهایی مانند مرکز خرید دامون، پردیس ۱ و ۲، سارینا، مرکز تجاری کیش، رویا مال کیش و بازار مرجان جزو مراکز خرید لوکس کیش هستند. در ادامه به اختصار این مراکز را معرفی می‌کنیم.

نمایی از ورودی بازار بزرگ مروارید کیش

 

مرکز خرید دامون

یکی از مشهورترین مراکز خرید کیش که بهترین گزینه برای خرید کالاهای برند است، مرکز خرید دامون می‎باشد. این فروشگاه در سال ۱۳۹۱ افتتاح شد و غرفه‌های تجاری متعددی برای عرضه انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه، انواع مختلفی از لوازم آرایشی و بهداشتی، طلا و جواهرات، مواد غذایی، تلفن همراه، کامپیوتر و انواع لوازم الکترونیکی دارد.

مرکز تجاری کیش

مرکز خرید تجاری کیش که یکی از پاساژهای قدیمی و بزرگ این جزیره به‌شمار می‌آید در سال ۱۳۷۹ در۴ طبقه و با ۴۷۹ واحد تجاری افتتاح شد. اجناس مختلفی همچون پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کفش و کیف، مواد خوراکی، زیورآلات، لوازم‌خانگی، مواد غذایی، مکمل‌های غذایی و دارویی، لوازم صوتی و تصویری و موبایل در این مرکز خرید عرضه می‌شوند.

از مراکز خرید دبی دیدن نمایید

این مرکز متنوع‌ترین فروشگاه‌ها و بسیاری از نمایندگی‌های معتبر خارجی پوشاک و حتی لوازم‌خانگی را در خود جای داده است که از جمله این برندها می‌توان به سامسونایت، لی نینگ، دلسی، زارا و مواردی از این دست اشاره کرد. یک رستوران گردان و چندین کافه و فست فود نیز در این مرکز خرید وجود دارند. وسعت، گیرایی، طراحی و نورپردازی داخلی زیبا، این بازار را به گزینه خوبی برای پاساژگردی تبدیل کرده است.

بازار مرجان؛ از قدیمی‌ترین مراکز خرید کیش

بازار مرجان کیش که ۲۶۰ واحد تجاری و اداری دارد در سال ۱۳۷۰ و در زیرزمینی به مساحت ۲۲۰۰۰ متر مربع ساخته شده است. اقلامی مانند انواع پوشاک، لوازم خانگی و آشپزخانه، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی و خرازی در این بازار عرضه می‌شوند. رستوران و کافی‌شاپ در مجاورت این بازار وجود دارند و گردشگران پس از خرید می‌توانند از امکانات آن استفاده کنند.

رویال مال کیش یکی از مراکز خرید لوکس این جزیره

رویا مال کیش؛ لوکس‌ترین مرکز خرید موجود در این جزیره

در لیست لوکس‌ترین مراکز خرید کیش، رویا مال همواره صدرنشین بوده است. رویا مال کیش مشهورترین مرکز خرید در جزیره زیبای کیش است که با فضای منحصربه‌فرد خود، تمامی گردشگران را مجذوب خود می‌کند. در این مرکز خرید، اجناسی از انواع برندهای روز دنیا با قیمت‌هایی بالا عرضه می‌شوند. گردشگران با گشت و گذار در رویا مال می‎توانند در عین خرید کالاهای مورد نظر خود از ۹۰ فروشگاه این پاساژ، از امکانات عالی و شهربازی آن نیز استفاده کنند.

مرکز خرید سارینا

مرکز خرید سارینا یکی از بهترین مراکز خرید کیش است که دو شعبه دارد. این پاساژ بزرگ در سال ۱۳۸۶ تاسیس شده و ۲۱۸ مغازه را در خود جای داده است. در این مرکز خرید انواع مختلفی از کالاها از برندهای مطرح دنیا از پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه تا کیف و کفش، لوازم الکترونیکی و لوازم ‌خانگی عرضه می‌شوند. طبقه هفتم این مجتمع که به نمایشگاه آثار هنری اختصاص دارد، مخصوص علاقه‌مندان به هنرهای مختلف و صنایع دستی است.

مرکز خرید پردیش کیش

 

مراکز خرید پردیس۱ و ۲

مرکز خرید پردیس ۱ یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید کیش است که در سال ۱۳۷۱ آغاز به کار کرد. این بازار در دو طبقه ساخته شده است و  بیش از ۲۰۰ واحد تجاری دارد. علاوه بر فروشگاه‌های اجناس مختلفی همچون لباس، امکاناتی همچون رستوران، چای‌خانه، کافی شاپ، کافی نت، دفاتر مسافرتی و چندین شعب بانک نیز در این پاساژ وجود دارند. این بازار با یک تونل به مرکز خرید پردیس ۲ وصل شده است و این دو پاساژ در کنار یکدیگر قرار دارند.

مرکز خرید پردیس ۲ نیز در سال ۱۳۷۸ افتتاح شد و از مدرن‌ترین مراکز خرید کیش به‌شمار می‌آید. این مرکز خرید در چهار طبقه و ۲۳۰ واحد تجاری ساخته شده است و فضای داخلی جذابی دارد و با وجود آب‌نما و رقص نور، نگاه گردشگران را به خود جذب می‌کند.

ساعات کاری مراکز خرید کیش

بازارها و فروشگاه‌های بزرگ موجود در جزیره کیش معمولا از صبح ساعت ۹ الی ۱۰ فعالیت خود را آغاز می‌کنند و تا ظهر باز هستند. از سوی دیگر، این مراکز بعد از ظهر نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهند. بیشتر آن‌ها از ساعت ۴ یا ۵ بعد از ظهر تایم دوم فعالیت خود را شروع می‌کنند و تا شب آن را ادامه می‌دهند. بیشتر مراکز خرید کیش در دو تایم در طول روز فعالیت می‌کنند.

تجربه خرید از مراکز لوکس و ارزان کیش

تجربه خریدهای لوکس و ارزان با رزرو تور کیش در آژانس گشت نامه

جزیره زیبای کیش جاذبه‌ها و مراکز خرید بسیار زیادی را در خود جای داده است و سفر به این جزیره، تجربه‌ای خاطره‌انگیز برای تمامی ایرانیان است. شما می‎توانید برای رزرو تور کیش و سفر به این جزیره زیبا از خدمات آژانس مسافرتی گشت نامه استفاده کنید.همچنین می‌توانید با مجموعه ما از مراکز خرید دبی نیز دیدن نمایید. تمام تورها را با نازل‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت خدمات ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور کیش با کارشناسان مجموعه ما تماس برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *