مراکز خرید ایروان،با مجموعه‌ایی از بهترین مراکز خرید ارمنستان آشنا شوید

نمایی از مرکز خرید ایروان مال ارمنستان

مراکز خرید ایروان دارای محصولات مدرن و شیک، صنایع دستی محلی، وسایل قدیمی و عتیقه، برندهای مطرح دنیا و… می‌باشند. یافتن مراکز خرید معتبر در ارمنستان همراه با کسب اطلاع از شرایط و قیمت تور ارمنستان بسیار آسان است. از جمله بهترین مراکز خرید در ایروان می‌توان به مرکز خرید مترونوم، روسیا مال، ایروان مال، دالما گاردن، اسکادا، بازار گوم شوکای ایروان و… اشاره کرد.

جهت رزرو بلیط هواپیما ارمنستان به راهنمای خرید بلیط فلای آرنا مراجعه نمایید.

مراکز خرید جهت تهیه سوغات ارمنستان بسیار متنوع هستند. گردشگران علاوه بر دیدن جاذبه‌های طبیعی ارمنستان، علاقه زیادی به گشت و گذار در مراکز خرید دارند. مراکز خرید وسایل لوکس و سنتی در ارمنستان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. جهت آشنایی با بازارهای محلی و سنتی، مراکز خرید و… تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

معرفی مراکز خرید در ارمنستان

مرکز خرید ایروان مال

این مرکز خرید به عنوان یکی از معروف‌ترین مال‌‌هادر ایروان می‌باشد. ایروان مال دارای صد و بیست واحد تجاری، فروشگاه‌های برند، رستوران‌های متنوع، سالن‌های کنسرت، شهربازی، هایپر مارکت و… می‌باشد. مرکز خرید ایروان مال در ایروان، خیابان آرشاکونیاتس قرار دارد. معمولا انتخاب اولین مکان گردشگران جهت خرید، مرکز ایروان مال است. این مکان از معماری فوق‌العاده زیبایی برخوردار می‌باشد.

نمایی از مرکز خرید ایروان مال ارمنستان
مرکز خرید ایروان مال

مرکز خرید تشیر استریت شاپینگ گالری ایروان

این مرکز خرید در ایروان، خیابان شمالی دوم قرار دارد. تشیر استریت شاپینگ گالری به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید ارمنستان شناخته شده است. این مرکز خرید دارای شش در ورودی، رستوران، کافه، فروشگاه‌های بزرگ و جذاب، مغازه لوازم آرایشی، لوازم خانگی، کیف و کفش، پوشاک و… می‌باشد. خیابانی که این مرکز خرید در آن قرار دارد، بسیار زیبا و شگفت انگیز است.

مرکز خرید تشیر استریت شاپینگ گالری ایروان
مرکز خرید تشیر استریت شاپینگ گالری ایروان

از مراکز خرید استانبول دیدن نمایید

مرکز خرید دالما گاردن ایروان

چنان‌چه در ایروان به دنبال مرکز خرید چند منظوره هستید، مرکز خرید دالما گاردن بهترین گزینه برای شما می‌باشد. این مرکز خرید دارای فروشگاه‌های بی‌نظیر و متنوعی است. به طوری‌که می‌توانید ادکلن، عطر، کفش، لباس، محصولات برند، ابزار آلات و… از دالما گاردن خریداری کنید. سینمای مدرن، سالن بولینگ، کافه، زمین بازی برای کودکان، سرگرمی‌های جذاب برای بزرگسالان و… از جمله امکانات این مرکز خرید می‌باشد.

مرکز خرید دالما گاردن
مرکز خرید دالما گاردن

مرکز خرید مترونوم ارمنستان

مترونوم به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید در ایروان، ارمنستان شناخته شده است. گردشگران می‌توانند با مترو خود را به این مرکز خرید برسانند. مرکز خرید مترونوم در ایروان تقاطع خیابان ایساهاکیان و آبوویان قرار دارد. چنان‌چه قصد خرید پوشاک ورزشی با برندهای معروفی همچون ریبوک، پوما، نایک، آدیداس و… دارید، مترونوم بهترین گزینه می‌باشد. امکانات تفریحی و رفاهی این مرکز بی‌نظیر است.

از مراکز خرید کیش دیدن نمایید

مرکز خرید مترونوم ارمنستان
مرکز خرید مترونوم ارمنستان

روسیا مال ارمنستان

یکی از مدرن‌ترین، بزرگترین و زیباترین مراکز خرید در ارمنستان، روسیا مال می‌باشد. این مرکز خرید شیک هفت طبقه در ایروان، خیابان تیگران متس ۱۶ قرار دارد. مناسب‌ترین مکان جهت خرید طلا و جواهرات، مرکز خرید روسیا مال است. کافه، رستوران، زمین بازی کودکان، امکانات تفریحی، فروشگاه‌های متنوع و… گردشگران را به وجد می‌آورد.

از مراکز خرید قطر دیدن نمایید

روسیا مال ارمنستان
روسیا مال ارمنستان

مرکز خرید اسکادای ارمنستان

یکی از مال‌های معروف که فاصله کمی با مکان‌های دیدنی ایروان دارد، مرکز خرید اسکادا می‌باشد. این مرکز خرید عرضه کننده انواع پوشاک زنانه است. به طوری‌که گردشگران زیادی جهت خرید لباس‌های محلی و سنتی ارمنستان به مرکز خرید اسکادا واقع در ایروان، خیابان هانراپتوتیان مراجعه می‌کنند. طبقه آخر این مرکز خرید دارای کافه و چندین مغازه فست فودی است.

مرکز خرید اسکادای ارمنستان
مرکز خرید اسکادای ارمنستان

بازار گوم شوکای ایروان

یکی از بازارهای محلی ایروان که با عرضه مواد غذایی خوشمزه و متنوع گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند، بازار گوم شاکای ایروان است. قسمتی از بازار گوم شوکا، نان لواش را در ورقه‌های بزرگ درست می‌کنند که توسط یونسکو به عنوان قسمتی از میراث فرهنگی ارمنستان معرفی شده است. این بازار سنتی مملو از فروشندگان مواد غذایی، کشاورزان محلی، نانوایی‌های متنوع و… می‌باشد.

از مراکز خرید وان دیدن نمایید

شیرینی‌های ارمنی، شکلات‌های خوش عطر و خوش طعم، میوه‌های خشک، ادویه، خوراکی‌های رنگارنگ، انواع سبزیجات، میوه‌ها و… در بازار گوم شوکای علاوه بر مردم ایروان، نظر گردشگران ایرانی را به خود جلب می‌کنند. تعداد مغازه‌هایی که در این بازار، سوغات ارمنستان را به مردم عرضه می‌کنند بسیار زیاد است. این بازار رنگارنگ در خیابان خورناتسی ایروان قرار دارد.

بازار گوم شوکای ایروان
بازار گوم شوکای ایروان

مراکز خرید ارزان در ایروان

علاوه بر مراکز خرید مدرن و لوکس در ارمنستان، مراکز دیگری همچون بازار سورمالو، بازار مالاتیا، بازار هرازدان، بازار ورنیساج و… از جمله بازارهایی هستند که اجناس منحصر به فرد و ارزان قیمت به مشتریان خود ارائه می‌کنند. گردشگران زیادی جهت خرید سوغاتی به گشت و گذار در این بازارها می‌پردازند. روزهای آخر هفته مراکز خرید ارزان در ارمنستان بسیار شلوغ و پر هیجان هستند.

از مراکز خرید دبی دیدن نمایید

خیابان نورس اونیو ایروان ارمنستان

گردشگران ایرانی می‌توانند همراه با گشت نامه سرزمین پارسان تور ارمنستان، خیابان نورس اونیو ایروان ارمنستان را از نزدیک مشاهده کنند. این خیابان به عنوان یکی از جاذبه‌های بسیار زیبا و مدرن ایروان شناخته شده است. ساختمان‌های بلند و مجلل، رستوران، کافه، فروشگاه‌های بزرگ، هتل‌های زیبا، موسیقی زنده و شب زنده‌داری جوان‎‌های ارمنی نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

خیابان نورس در مرکز منطقه کنترون با ۴۵۰ متر طول و ۲۷ متر عرض ساخته شده است. این خیابان زیبا به نام خیابان عابر شمالی معروف است.

خیابان نورس اونیو ایروان ارمنستان
خیابان نورس اونیو ایروان ارمنستان

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *