بهترین زمان حراج ها در وان ترکیه

بهترین فصل حراج در وان ترکیه چه زمانی است؟ در این مقاله از گشت نامه به این سوال پاسخ داده می‌شود.

اگر قصد سفر با تور وان ترکیه را دارید؛ حتماً در کنار لذت‌بردن از مناطق دیدنی و طبیعت بکر این شهر، از خریدن سوغاتی برای عزیزانتان نیز، غافل نشوید! شهر وان به قیمت‌های مناسب و تخفیف‌های فوق‌العاده میان گردشگران ایرانی شهرت بسیار زیادی دارد؛ به همین علت بسیاری از آن‌ها سعی می‌کنند تا حتماً در زمان برگزاری حراج‌های مناسبتی در وان، در این شهر حضور داشته باشند.

زمان حراج در شهر وان ترکیه و استقبال مسافران از برندهای لوکس در مراکز خرید این شهر

اکنون شاید بپرسید که:

۱.  چرا خریدکردن از شهر وان، صرفه اقتصادی دارد؟

۲. حراج‌های مناسبتی در وان ترکیه، چه زمانی برگزار می‌شوند؟

۳. بهترین زمان حراج در وان ترکیه، چه زمانی است؟

۴.  بهترین مراکز خرید وان در حراجی‌ها، کدام است؟

۵.  و….

در ادامه این مطلب از سایت آژانس گردشگری گشت‌نامه، به‌عنوان مجری تور وان ترکیه به این سؤالات پاسخ خواهیم داد.

فصل حراج در وان ترکیه، چه زمانی است؟

مهم‌ترین نکته که قبل از سفر به وان باید بدانید این است که زمان برگزاری حراجی‌ها برای فروشگاه‌های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد؛ همچنین تخفیفات معمولاً در مناسب‌های مختلف مانند روز مادر، جشن کریسمس و… بیشتر خواهند شد!

به‌این‌ترتیب اگر در فصل حراج لباس در وان، به فروشگاه‌های مختلف این شهر مراجعه کنید؛ به‌احتمال زیاد کلمه ترکی indirim، به معنای تخفیف را زیاد مشاهده خواهید کرد.

از مراکز خرید استانبول دیدن نمایید

بیشتر برندهای مطرح در وان، تخفیف‌هایی ۳۰ الی ۴۰ درصدی را در حراج پایان سال و نزدیک به کریسمس و ژانویه، برگزار می‌کنند؛ آغاز این حراجی معمولاً مصادف با اول دی‌ماه بوده و تا ۱۵ دی‌ماه ادامه میابد. اکنون برای پاسخ به این سؤال که بهترین فصل حراج لباس در وان ترکیه، چه فصلی است باید بگوییم که:

باتوجه‌به تابستان‌های بسیار گرم و زمستان‌های برفی در شهر وان و همچنین برگزاری حراج پایان سال در وان مصادف با اواخر فصل پاییز، بهترین فصل برای سفر باهدف خرید، فصل‌های پاییز و بهار هستند.

حراج‌‌های مناسبتی در مراکز خرید وان ترکیه

حراج‌های مناسبتی در وان، کدام است؟

همان‌طور که در بالا ذکر کردیم، بهترین زمان حراج در وان ترکیه به دو صورت حراج‌های مناسبتی و حراج‌های فصلی، برگزار می‌شود. در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با حراج‌های مناسبتی وان، آشنا کنیم.

حراج مناسبتی همان‌طور که از نامش مشخص است به تخفیفاتی می‌گویند که یک کسب‌وکار در یک روز و مناسبت خاص برای اجناسش، در نظر می‌گیرد. مهم‌ترین حراجی‌های مناسبتی ترکیه عبارت‌اند از:

۱. حراج جشن عید فطر در وان ترکیه

۲.  حراج در وان به مناسبت عید نوروز

۳. حراج کریسمس در روزهای نزدیک به سال نو میلادی

۴. حراج جمعه‌بازار در وان

۵. حراج جمعه سیاه در وان ترکیه (بلک فرایدی)

نکته: اگر سفر ارزان به وان به ترکیه برای شما از اولویت بالایی برخوردار است؛ پیشنهاد می‌شود در زمان برگزاری حراج کریسمس وان، به این شهر سفر نکنید؛ زیرا در این زمان هزینه اقامت و تور وان ترکیه به‌شدت افزایش پیدا می‌کند.

بهترین فصل حراج در مقاله گشت نامه

حراج بلک فرایدی در ترکیه، چه زمانی است؟

کسانی که می‌خواهند اجناس اصل را با کمترین قیمت خریداری کنند؛ استفاده از فرصت بلک فرایدی بهترین زمان است! بلک فرایدی در ترکیه از یک هفته قبل از ۴ آذرماه شروع شده و در ۲۵ نوامبر به اوج شور خود خواهد رسید. مشتریان همچنان تا چند روز بعد از جمعه سیاه می‌توانند اجناسی با تخفیف فوق‌العاده را خریداری کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله “جمعه سیاه در وان ترکیه” در وبلاگ گشت‌نامه مراجعه کنید.

خرید از بهترین مراکز خرید وان هنگام سفر به این شهر

بهترین مراکز خرید وان در حراجی‌ها را بشناسید!

اولین مرحله برای لذت‌بردن از تخفیفات فوق‌العاده حراجی‌های وان ترکیه، مراجعه به بهترین مراکز خرید وان ترکیه است! در شهر وان نیز به علت استقبال گردشگران از مراکز خرید و بازارها، برندهای مطرح جهانی بسیار زیادی مانند POLO، ZARA، AdL، Koton و Waikiki LC، اقدام به تأسیس نمایندگی کرده‌اند.

بهترین مراکز خرید فصل حراج در وان ترکیه، عبارت است از:

۱. مرکز خرید Atayos Silver (آتایوس سیلور):
فروشگاه آتایوس سیلور به علت نزدیک بودن به هتل‌ها و بهترین رستوران‌های وان، میان گردشگران محبوبیت بالایی دارد. این فروشگاه در یکی از خیابان‌های اصلی وان به نام کاظم کارابکر واقع شده است.

۲. فروشگاه‌ها و مغازه‌های خیابان جمهوریت و بازار کاظم کارابکر:
علاقه‌مندان به بازارهای محلی و جمعه‌بازارها می‌توانند در شهر وان به بازار کاظم کارابکر و خیابان جمهوریت مراجعه کنند. اگر زمان کافی برای خرید در وان ندارید؛ بهتر است حتماً به خیابان جمهوریت بروید؛ زیرا فروشگاه‌های بسیار زیادی مانند فروشگاه AVM وان، سون هیل، کالی زون و… نیز، در این خیابان واقع شده‌اند.

۳. مرکز خرید Aydin Perhin AVM  (آیدین پریهان ای وی ام):
اگر جزو افراد علاقه‌مند به برندهای مطرح جهان هستید؛ مراجعه به مرکز خرید آیدین پریهان برای شما ضروریست! بسیاری از برندهای شناخته شده لباس و لوازم‌خانگی در این مرکز خرید نمایندگی دارند؛ طبیعی است که این موضوع بر قیمت‌های این مرکز نیز تأثیر گذاشته است.

۴. مرکز خرید AVM AVN (ای وی ام وان):
کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که با تور وان ترکیه سفرکرده باشد؛ ولی به مرکز خرید AVM وان مراجعه نکرده باشد! این مرکز خرید که به علت تنوع فوق‌العاده زیاد در محصولات، شهرت دارد؛ در محله جاده ابریشم خیابان کاظم کارابکر واقع شده.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله “معرفی ارزان‌ترین مراکز خرید وان ترکیه” در بلاگ آژانس گردشگری گشت‌نامه، مراجعه کنید.

بهترین زمان خرید لباس در وان ترکیه هنگام حراج‌های فصلی اتفاق می‌افتد

سؤالات متداول:

۱.از شهر وان ترکیه، چه چیزی بخریم؟

در شهر وان اجناسی مانند پوشاک، بدلیجات، لوازم‌خانگی، لوازم کودک و… را می‌توانید با قیمت مناسب خریداری کنید.

۲.برای خرید لباس عمده از وان، به کجا مراجعه کنیم؟

اگر برای سوغات یا حتی فروش قصد خرید لباس عمده از وان ترکیه را دارید؛ می‌توانید از مراکز زیر به‌صورت عمده، لباس خریداری کنید:

· کاردم Kardem

· ممتکس Momteks

· طاها گروپ Tahagroup

· علی‌بابا Alibaba

·کلاپ فشن Clupfashion

· چینا برندز Chinabrands

جمع‌بندی:
بدون شک خریدن لوازم موردنیاز، آن‌هم با بهترین قیمت و کیفیت، یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربیات در سفر به شهرها و کشورهای مختلف است! ازاین‌رو شهر وان ترکیه به علت قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و برگزاری حراج‌های مناسبتی و فصلی متعدد، بهشت علاقه‌مندان به خریدکردن است!

در این مطلب از آژانس گردشگری گشت‌نامه، شما را با بهترین زمان حراج در وان ترکیه آشنا کردیم؛ همچنین به معرفی بهترین مراکز خرید وان پرداختیم.

تجربه خرید از وان ترکیه را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *