بهترین اوت لت‌ های استانبول برای خرید اقتصادی کدام است؟

بهترین اوت‌لت‌های استانبول کدام است؟

تنوع بالای مراکز خرید استانبول موجب شده تا این شهر به یک مقصد رؤیایی برای گردشگران عاشق پاساژ گردی و خرید تبدیل شود. وجود انواع مراکز خرید، پاساژها، بازارهای محلی و برندهای مطرح موجب شده تا گردشگران برای انتخاب از میان آن‌ها، دچار سردرگمی شوند! اینجاست که اوت لت‌ های استانبول برای حل این مشکل، بهترین گزینه اقتصادی هستند.

اگر قصد سفر با تور استانبول را دارید؛ برای تجربه یک خرید اقتصادی و لذت‌بخش بهتر است حتماً با بهترین اوت‌لت‌های استانبول، آشنا شوید. در ادامه این مطلب از آژانس گردشگری گشت‌نامه، به معرفی ارزان‌ترین و بهترین اوت‌لت‌های استانبول خواهیم پرداخت.

اوت‌لت چیست و بهترین اوت‌لت‌های استانبول کدام است؟

به فروشگاه‌هایی که تولیدکنندگان محصولات مختلف، به منظور فروش مستقیم به مصرف‌کننده راه‌اندازی می‌کنند؛ اوت‌لت می‌گویند. در این اوت‌لت‌ها به علت حذف واسطه، قیمت اجناس بسیار مناسب‌تر خواهد بود. در ادامه به معرفی بهترین اوت‌لت‌های استانبول خواهیم پرداخت.

۱. اوت‌لت ونیزیا مگا (Venezia Mega Outlet):

اوت لت ونیزیا مگا

اوت‌لت ونیزیا مگا یکی از مراکز خرید ارزان در شهر استانبول است که به علت طراحی متفاوتش، شهرت دارد. طراحی این مرکز خرید با الهام از شهر ونیز کشور ایتالیا انجام شده؛ به این صورت که در وسط این اوت‌لت، یک آبراه به همراه تعدادی قایق در نظر گرفته شده است. برندهای مطرح جهانی؛ مانند نایک، آدیداس، ال سی وایکیکی، اسکیچرز و … نیز در اوت‌لت ونیزیا مگا دارای یک نمایندگی هستند.

از مرکز خرید هیستوریا دیدن نمایید

گردشگران می‌توانند برای خرید و استفاده از خدمات تفریحی و رفاهی همچون سینما، رستوران، کافه و … همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۲ به منطقه قاضی عثمان پاشا، محله کارادنیز، خیابان اسکی آدرین مراجعه کنند.

۲. اوت‌لت ویاپورت استانبول (Viaport Asia Outlet Shopping):

اوت لت ویاپورت استانبول

اوت‌لت ویاپورت، یکی از اوت‌لت‌های نزدیک به میدان تکسیم است. این مرکز خرید که تنها نیم ساعت با میدان تکسیم فاصله دارد در بخش آسیایی استانبول واقع شده و با الهام از بازارهای محلی روباز طراحی شده است! اوت‌لت ویاپورت استانبول دارای ۲۰۰ فروشگاه است که در زمینه مد و پوشاک برند، اکسسوری و جواهرات و … فعالیت می‌کنند.

از مرکز خرید جواهر استانبول دیدن نمایید

این مرکز خرید، دارای خدمات رفاهی مانند دستگاه ATM، پارکینگ، کارواش، اتاق مادر و کودک، سینما، سالن اسکی رو یخ و … است. گردشگران می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات تفریحی و رفاهی و تجربه لذت‌بخش خرید از اوت‌لت ویاپورت، همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۲ به آدرس محله ینی شهیر، بلوار ددپاشا مراجعه کنند.

۳. استانبول پاور اوت‌لت ۲۱۲ (۲۱۲ Istanbul Power Outlet):

استانبول پاور اوت لت 212

یکی دیگر از مراکز خرید ارزان‌ در استانبول، اوت‌لت استانبول پاور ۲۱۲ است. این مرکز خرید هشت طبقه دارای ۱۷۵ فروشگاه می‌باشد که در زمینه لوازم ورزشی، لوازم خانگی، محصولات آرایشی و بهداشتی، مد و پوشاک و … فعالیت می‌کنند. برندهای مطرحی مانند آدیداس، نایکی، فلو؛ کلینز و … در اوت‌لت استانبول پاور ۲۱۲ دارای نمایندگی هستند.

از مرکز خرید وادی استانبول دیدن نمایید

بازدیدکنندگان می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۲ برای خرید و استفاده از خدمات رفاهی مرکز خرید استانبول پاور ۲۱۲، مانند سالن سینما سه‌بعدی، اسکیت، محل‌بازی کودکان، سالن بولینگ، رستوران و کافی‌شاپ، اینترنت رایگان و … به محله باجیلار، خیابان هالکالی، خیابان تاشاکوچی مراجعه کنند.

۴.    اوت‌لت کاله (Kale Outlet Center):

اوت لت کاله

اوت‌لت کاله یکی از مراکز خرید بزرگ استانبول است که قیمت‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. این اوت‌لت که در بخش اروپایی استانبول واقع شده؛ دارای ۱۰۰ فروشگاه در زمینه کیف و کفش، جواهرات، پوشاک و … می‌باشد. اوت‌لت کاله دارای یک بخش مسکونی و یک بخش تجاری است که خدمات تفریحی مانند شهربازی، سینما، کافی‌شاپ و رستوران بین‌المللی نیز، می‌باشد.

گردشگران می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۲ به آدرس محله گوون، خیابان اسکی لوندرا برای خرید از نمایندگی‌ برندهای مشهوری مانند کوتون، نایک، فلو و … در اوت‌لت کاله مراجعه کنند. لازم به ذکر است که فروشگاه‌های اوت‌لت کاله از پرداخت مالیات معاف هستند؛ به‌همین‌علت قیمت بسیار مناسبی نیز دارند.

۵. اوت‌لت سنتر اولیویوم (Olivium Outlet Center):

اوت لت سنتر اولیویوم

یکی از قدیمی‌ترین اوت‌لت‌های استانبول، اوت‌لت اولیوم سنتر است که با ۴۵ هزار مترمربع مساحت و ۱۳۰ فروشگاه در چهارطبقه راه‌اندازی شده است. در روزهای سه‌شنبه، در این مرکز خرید تخفیفات ویژه‌ای برای محصولات در نظر گرفته می‌شود؛ بنابراین اگر خرید اجناس باکیفیت با قیمت مقرون‌به‌صرفه برایتان مهم است؛ حتما در سه‌شنبه به  اوت‌لت سنتر اولیویوم مراجعه کنید. مرکز خرید اولیوم سنتر دارای سالن بولینگ، سینما، محل بازی کودکان، رستوران، کافی‌شاپ و سوپرمارکت نیز، است.

از استانبول مال دیدن نمایید

بازدیدکنندگان می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۲ به خیابان پرفسور معمری آکسوی استانبول مراجعه کنند. برای دسترسی با مترو به اوت‌لت اولیوم سنتر، باید به خط باهچه شهیر، استگاه کازلی بروید؛ همچنین می‌توانید برای کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل درون شهری از استانبول کارت نیز، استفاده کنید.

۶. اپتیموم اوت‌لت استانبول (Optimom Outlet):

اپتیموم اوت لت استانبول

اوت‌لت اپتیموم در قسمت آسیایی شهر استانبول ساخته شده است. قیمت‌ اجناس در این مرکزخرید بسیار مناسبی می‌باشد. طراحی مدرن اوت‌لت اپتیموم بسیاری از گردشگران را مجذوب خود می‌کند. اوت‌لت اپتیموم دارای ۵ طبقه است و فروشگاه‌های آن در زمینه لوازم الکترونیکی، آرایشی و بهداشتی، اکسسوری و جواهرات، مد و پوشاک فعالیت می‌کنند.

گردشگران می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۲ به محله کادیکوی، آتاشهیر، ینی سحرا مراجعه کرده و علاوه‌بر تجربه لذت‌بخش خرید از برندهای معتبری مانند زارا، یو اس پولو، اچ اند ام و … از خدمات تفرحی مانند اسکی روی یخ، سینما و مجموعه فرهنگی و هنری بهره‌مند شوند.

۷. اوت‌لت استار سیتی (StarCity Outlet):

اوت لت استار سیتی

اوت‌لت استار سیتی یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید استانبول است که در بخش اروپایی استانبول واقع شده است. این اوت‌لت که میزبان نمایندگی‌هایی مانند کوتون، مادام کوکو، تیمبرلند، پوما و … است در زمینه عطر، کیف و کفش، مد و پوشاک، لوازم ورزشی و … فعالیت می‌کند. بازدیدکنندگان می‌توانند برای بهره‌مندشدن از قیمت‌های مناسب و خدمات تفریحی مانند محل بازی کودکان، سالن بولینگ، سینما، رستوران و کافی‌شاپ و … همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۲ به محله ینی بوسنا، خیابان دیرمین باغچه مراجعه کنند.

۸. اوت‌لت ایرپورت سنتر (Airport Outlet Center):

اوت لت ایرپورت سنتر

اوت‌لت ایرپورت سنتر، یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید بخش اروپایی استانبول است. این مرکز خرید با ۱۱۶ فروشگاه، در زمینه فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات و اکسسوری، کیف و کفش و … فعالیت می‌کند. طراحی این اوت‌لت بسیار جذاب بوده و سقف متحرک دارد! بازدیدکنندگان می‌توانند علاوه بر خرید از برندهای مشهور ترکیه‌ای و بین‌المللی مانند سارارا، ورساچه، آرمانی، واکو، چیکو و …؛ از خدمات تفریحی و رفاهی اوت‌لت ایرپورت سنتر نیز، بهره‌مند شوند. این خدمات شامل دستگاه ATM، زمین‌بازی کودکان، سینما، رستوران و کافی‌شاپ، سالن آمفی‌تئاتر، صرافی و … است.

این اوت‌لت در محله کاراکوی واقع شده و همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۲ میزبان بازدیدکنندگان است.

۹. آدیداس فکتوری اوت‌لت (Adidas Factory Outlet):

آدیداس فکتوری اوت لت

تقریباً نمی‌توان کسی را یافت که نام برند مشهور آدیداس را نشنیده باشد. در اکثر کشورهای جهان، محصولات آدیداس از فروش بالایی برخوردار هستند؛ کشور ترکیه نیز، یکی از این کشورهاست! آدیداس با راه‌اندازی یک اوت‌لت در شهر استانبول ترکیه، سعی در ارائه محصولاتش باقیمت مناسب‌تر به مشتریان داشته است.

شما می‌توانید هر روز از ۱۰ صبح الی ۲۲ شب برای خرید لباس و کفش ورزشی، به خیابان یشیل باغلار استانبول، مراجعه کنند.

سؤالات متداول:

۱. نزدیک‌ترین اوت‌لت به میدان تکسیم، کدام است؟

اوت‌لت اولیویوم، ۲۱۲،  کاله و  زارا، در نزدیکی میدان تکسیم استانبول واقع شده‌اند.

۲. ارزان‌ترین اوت‌لت‌های استانبول، کدام است؟

برای خرید ارزان و به‌صرفه می‌توانید به مرکزخریدهای کاله، ونیزیا مگا، ایرپورت سنتر و ۲۱۲، مراجعه کنید.

جمع‌بندی:

در این مطلب از آژانس گردشگری گشت‌نامه با بهترین اوت لت‌های استانبول آشنا شدیم. بسیاری از برندهای مطرح جهان و تولیدکنندگان مختلف، باراه‌اندازی فروشگاه‌هایی، اجناس باکیفیت خود را به صورت مستقیم به مصرف‌کننده می‌فروشند؛ درنتیجه به‌علت حذف واسطه، قیمت‌نهایی محصول کمتر خواهد شد. مراجعه به اوت‌لت‌های استانبول برای مسافرینی که مدت کمی را در شهر استانبول اقامت دارند؛ بهترین انتخاب می‌باشد.

شما برای خرید ارزان در استانبول، چه پیشنهادی دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *