مرکز خرید ونیزیا استانبول، تجربه خرید به سبک شهر ونیز

مرکز خرید ونیزیا استانبول

مرکز خرید ونیزیا استانبول یکی از مراکز خرید استانبول می‌باشد. این مرکز خرید، با معماری زیبا و متفاوت، در قلب شهر استانبول واقع شده و تجربه خریدی شیک و متفاوت را به بازدیدکنندگان، ارائه می‌دهد. شهر استانبول ترکیه، با تاریخ کهن، فرهنگ متنوع و جاذبه‌های توریستی فراوان؛ به‌عنوان یک مقصد توریستی محبوب در جهان شناخته می‌شود. این شهر مراکز خرید بسیاری را درون خود جای‌داده است.

مسافرانی که با تور استانبول به این شهر سفر می‌کنند؛ با گشت‌وگذار در بازارها و مراکز خرید، با دنیایی از هنر و فرهنگ مردم ترکیه آشنا خواهند شد. در ادامه این مطلب، از آژانس گردشگری گشت‌نامه، به معرفی مرکز خرید ونیزیا استانبول، آدرس و امکانات تفریحی و رفاهی خواهیم پرداخت.

با مرکز خرید ونیزیا استانبول (Venezia Mega Outlet)، آشنا شوید!

نمای بیرونی ونیزیا مال

مرکز خرید ونیزیا، یکی از مراکز خرید بزرگ استانبول است که با الهام از معماری شهر ونیز ایتالیا طراحی شده است؛ بنابراین از جذابیت بصری بالایی برخوردار است. در مرکز خرید ونیزیا که مانند شهر ونیز ساخته شده؛ یک رودخانه که نمادی از رود ونیز است عبور می‌کند؛ گردشگران می‌توانند بر روی این رود قایق‌سواری کرده و تجربه متفاوتی از خرید را، به دست آورند! این مرکز خرید، علاوه بر واحدهای تجاری، دارای واحدهای مسکونی نیز است.

دسترسی به مرکز خرید ونیزیا استانبول با مترو، چگونه امکان‌پذیر است؟

مرکز خرید ونیزیا استانبول، با ۲۰ هزارمترمربع و ۵۵۱ فروشگاه، در مرکز شهر استانبول واقع شده است؛ بنابراین دسترسی به این مرکز خرید، با وسایل حمل‌ونقل عمومی یا وسیله شخصی، امکان پذیر می‌باشد. برای دسترسی به مرکز خرید ونیزیا با مترو، از سیستم استانبول کارت استفاده می‌شود. برای این منظور:

پس از تهیه استانبول کارت به نزدیک‌ترین ایستگاه مترو مراجعه کنید؛ سپس به خط M7 رفته و در ایستگاه کارادنیز از قطار پیاده شوید. پس از خروج از مترو شما تنها ۳۵۰ متر با پاساژ ونیزیا فاصله دارید!

قایق گوندولا در اوت‌لت ونیزیا

فاصله مرکز خرید ونیزیا استانبول با میدان تکسیم استانبول، چقدر است؟

فاصله مرکز خرید ونیزیا با میدان تکسیم، باتوجه‌به مسیری و روشی که شما برای تردید انتخاب می‌کنید؛ ممکن است متفاوت باشد! ولی به‌طورکلی، مرکز خرید ونیزیا و میدان تکسیم، حدود ۱۵ الی ۲۰ کیلومتر با یکدیگر فاصله دارند.

از مرکز خرید جواهر استانبول دیدن نمایید

درصورتی‌که برای طی‌کردن این مسافت از مترو یا اتوبوس استفاده کنید؛ تقریباً ۱۵ الی ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارید تا به مرکز خرید ونیزیا استانبول، برسید.

برندهای موجود در مرکز خرید ونیزیا استانبول، کدام است؟

برندهای مرکز خرید ونیزیا

مرکز خرید ونیزیا در استانبول، میزبان بسیاری از برندهای مطرح جهان است. این برندها در زمینه کیف و کفش، پوشاک، اسباب‌بازی، ساعت و عینک، جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، لوازم‌خانگی و … فعالیت می‌کنند. در ادامه به معرفی برندهای مرکز خرید ونیزیا خواهیم پرداخت:

۱. ال‌سی وایکیکی، واکو، دفاکتو و … در زمینه پوشاک آقایان و بانوان

۲. تویز شاپ، ای ببک، بی‌اندجی استور و … در زمینه پوشاک کودک و اسباب‌بازی

۳. فلو، بامبی، کمال تانجا و … در زمینه کیف و کفش

۴. سامسونگ، انگلیس هوم، مادام کوکو و … در زمینه لوازم‌خانگی

۵. گلدن رز، فلورمار، ایوروشه و … در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی

۶. آدیداس، پوما، نایک و … در زمینه لوازم ورزشی

۷. ساعت اند ساعت، تروا سیلور، اپمار اپتیک و … در زمینه ساعت و عینک

این‌‌ها، تنها چند نمونه از برندهایی است که در مرکز خرید ونیزیا استانبول قرار دارند و تجربه خرید لذت‌بخشی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند.

از مرکز خرید هیستوریا استانبول دیدن نمایید

امکانات تفریحی و رفاهی در مرکز خرید ونیزیا استانبول، شامل چه مواردی است؟

سینما سننس

مرکز خرید ونیزیا استانبول با ارائه خدمات تفریحی و امکانات رفاهی گسترده، تجربه خرید منحصربه‌فردی را برای بازدیدکنندگان خود ایجاد کرده است. برخی از امکانات تفریحی و رفاهی مرکز خرید ونیزیا عبارت‌اند از:

۱. سینما سیننس

۲. فست‌فود (برگر کینگ، آربیز، KFC، پیدم و …)

۳. کافه (کافه دل نرد، قهوه دنیاسی، داون کافه و …)

۴. رستوران (فاروک گولو اوغلو، اوستا دونرجی و …)

۵. هایپرمارکت کارفور

۶. دستگاه ATM

۷. اتاق مادر و کودک

۸. نمازخانه

۹. خدمات مخصوص افراد کم‌توان جسمی

۱۰. آرایشگاه

۱۱. خیاطی و خشک‌شویی

جمع‌بندی:

فروشگاه‌های پاساژ ونیزیا

در این مطلب از آژانس گردشگری گشت‌نامه، به معرفی مرکز خرید ونیزیا استانبول پرداختیم. این مرکز خرید که با الهام از شهر تاریخی ونیز طراحی شده؛ تجربه شگفت‌انگیزی از خرید را برای شما فراهم می‌کند. این مرکز خرید میزبان معروف‌ترین برندهای جهان بوده و امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری را بازدیدکنندگان، فراهم کرده است. همچنین شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با اوت‌لت‌های استانبول، به وبلاگ سایت گشت‌نامه مراجعه کنید.

                                       کدام ویژگی این مرکز خرید برای شما جالب‌تر است؟!                                     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *